Olvasónk mérgesen mondta el nekem, milyen dolog a testület által megduplázott építményadó csekkjeit postára adni négyezer háztartásba (darabját kb. 250 forintért), miközben a városháza is foglalkoztat kézbesítőt.

 - A bélyeget is mi fizetjük négyzetméter áron? - kérdezte tőlem a dühös jó ismerős, kezében a retikülből elővett borítékkal.  

Várom a sajátunkat...

Hogy megnézzem belülről.  

Aztán így szól hozzám egy bicskei, szintén a megduplázott építményadóról: 

- A postaköltség sem olcsó, de szombaton minden rendes-dógos bicskei a postán áll majd sorba, mert hétköznap ugye dolgozik és nem találta otthon a postás az ajánlott levéllel.

A határozat hangneme is annyira hivatalos, annyira parancsoló, semmi nem érzek belőle, hogy köszi állampolgár, hogy eltartasz aláírás Bicske, pedig biz' Isten jólesne - tán jobb kedvvel is fizetném be a közel 30 ezret amivel Bicske azt csinál, amit csak akar, én állampolgika nem kérhetem számon...

 I.A. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gratulálok!!! Közben nincsenek rendes járdák, utak, árkok, nincs közvilágítás, és sorolhatnám... A "hivatalos irat" díja 410 Ft!! És gépjárműadó is jön! Ezt adjátok össze!
Azért én egy kicsit kíváncsi lennék,hogy a városunk kasszájába a különböző adókból befolyt összegek hova kerülnek,mire voltak,mire lesznek fordítva?Én úgy gondolom,hogy azért ennyire nem kellene titokzatosan kezelni a város pénzét,mert azért egy kis,ici,pici közük nekünk is van hozzá!Igaz,hogy mi csak a nép vagyunk,de azért a népnek is van köze,egy,két dologhoz,én úgy gondolom!Elég sok mindenen agyaltam az elmúlt időszakban,de rá kellett jönnöm,hogy egyszerűen nem tudom követni,sőt nem is értem, ami ebben az országban,városban folyik!De azt az egyet elmondhatom,hogy sokkal rosszabbul élünk mint az elmúlt években..Ennyire soha az életben nem volt az országunkban elnyomva,kisemmizve a nép,az a csúnya nép,mint ennek a kormánynak a működése alatt.Én személy szerint már megettem a kenyerem nagyobb felét,de ilyen rosszul komolyan mondom még, nem éltünk.Soha nem törekedtem arra,hogy közel kerüljek a tűzhöz, de komolyan mondom felfordul az ember gyomra amit egyes emberek a hízelgésükkel, a másik ember sárba tiprásával elérnek a mai vezetőknél. Soha eszembe nem jutott,hogy elhagyjam az országot,de most naponta eszembe jut,hogy el innét ebből az országból,minél messzebb,minél távolabb,ha élni akarunk!Ebben az országban voltam gyerek,kamasz,dolgozó ember,itt éltem,élek,mert imádtam a hazámat,de most komolyan mondom azon dolgozom,hogy el tudjak menni a családommal ebből az országból.Itt hagyni mindent,ha nem akarunk földönfutók lenni.Gondolom,sőt tudom,ha ez a kis írásom megjelenik,a polgármester úr pár perc múlva tudni fogja hogy mit írtam,és én ennek csak örülni tudok,tiszta szívemből.
süti beállítások módosítása