Olvasónk munkája képviseli a Thököly utcaiak érdekeit. A Bicskei Szó tudomása szerint Bicske városa (még a választások előtt) nagyon helyesen rendezni fogja régóta fennálló tartozását számos bicskei polgár felé: több utcában, ha nem is aszfalttal, de szilárd burkolattal látnak el ma még nagyon rossz állapotú burkolatokat. Éppen ezért nagyon aktuális kitűnő olvasónk által pár napja megkezdett Bicskei utcák fordított szépségversenye.        

thököly1.jpg

     Ezeknek a bicskei házaknak a lakói szintén fizetik a nemrégiben megduplázott bicskei építményadót... 

 

"Tisztelt Bicskei Szó!

Szeretném, ha bemutatnák a Bicskei Szó híroldalon utcánkat!
Képekkel szeretném illusztrálni azt a lehetetlen állapotot, ami hosszú évek óta tart a Thököly utcában!

A napokban gyermekemmel mentem Édesanyámhoz és Nagymamámhoz 2 éves kisfiammal. Mikor megálltam az autómmal az út kellős közepén, megpróbáltam kiszállni.....ami sajnos gumicsizma nélkül lehetetlen lett volna,mivel aznap éppen sportcipőben voltam - így a látogatást nem tudtam megtenni. Gyermekem várva várta,hogy végre bemehessen a nagyihoz, de elkeseredésemben közöltem vele, hogy inkább megvárjuk amíg a mama kijön.

(Hátha rajta olyan cipő van ami bírja a strapát).

Végül meggondoltam magam, kiszálltam a nyakig érő sártengerbe és készítettem néhány fotót arról, ahol emberek nap,mint nap biciklivel,babakocsival illetve gyalog járnak.

thököl2.jpg

Kérdezem én, ki szeretne ilyen körülmények között élni?

A polgármesteri hivatalban jeleztük már, hogy ez már tarthatatlan állapot és hogy tegyenek valamit annak érdekében,hogy használható utak illetve járdák legyenek. Ennek eleget téve kijött egy autó, ami végigtolta ezt az útszakaszt.....:) na azóta a víz nem tud elfolyni a "vízelvezető árokba" és sajnos pont a mi házunk előtt áll meg az összes víz.
Kérem az ügyben segíteni!!!!!!!"

(Nem titkos záradék: a képeken a Thököly utca malom mögötti szakasza látható. A teherportával  szembeni utcarészletben és a malom mögöttiben is hosszú évek óta az ott élők gondoskodnak saját erőből, saját költségből a földes út murvázásáról. Ahogyan korábban egy ott, a malommal szembeni szakaszban élő mondotta: az utca közterületének állapota az ott élők ingatlanjainak állapotát veszélyezteti, ugyanis az út a házak felé lejt és a házak lábazatához vezeti a vizet - A szerk.)  

thököl3.jpg

thököl4.jpg

thököl5.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása