Miklós Balázs (BTC) több mint kettőszáz szavazójának köszönhetően a szavazás élén áll, de döngetnek mögötte a trónkövetelők rendesen és még 8 napig eltart a szavazás időszaka. Álljunk ki Balázs mellett mi bicskei erők, szavazzunk, köreinkben szavaztassunk rá.

 

Tegnapelőtt a bicskei Sparban összefutottam egy pillanatra csapatunk ott dolgozó kapusával. Guggolva pakolt a polcnál (gondolának hívják ma is?), hasonló tartásban, mint amikor két kesztyűs kézzel fogott labda fölött guggol a BTC-n az ötös előtt egy pillanatra és kinyújtott nyakkal nagyon sasolja az előre húzódó mezőnyt, hogy a kirúgáskor tudja, amit tudnia kell. Elhadartam, hogy helló Balázs, de jól állsz a játékban a kezdeti állapothoz képest. Máris elköszöntem "Szavazz Miklós Balázsra!" köszönéssel. Meg is kérdeztem visszafordulva, mint Colombo:

- Tényleg, te szavaztál már?

- Igen. De én magamra nem szavazok... Szabó Dani szári kapusra adtam voksom. Ez is egy játék. 

- Igazán fair mozzanat. Szép. Ha legközelebb rád szavazásra biztatom a Bicskei Szó nagyérdemű olvasóit, ezt is megírom.

          ia 

mb.jpg

 Kapusunk, két oldalán bátyjaival 

Fotó: Füge  

  

 

     

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása