T. Szerkesztő!

Bicske kertváros lakójaként arra a kérdésre szeretnénk választ kapni, hogy miért a téli, fűtési időszakban kell az
áramszolgáltatónak nagy karbantartást végezni, egész napos áramszünettel, gátolva a fűtést és meleg víz használatot?
Nyáron óvták a szerelőket a hőgutától? Vagy egyszerűen eltanulták városunk nagyérdemű vezetőitől /lásd Kossuth u múlt
évi végig aszfaltozása hóban-fagyban/ Így kell év végén elkölteni azokat a költségvetési pénzeket, amit év közben
nem sikerült elsíbolni?

Tisztelettel: Név és cím a szerkesztőségben 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Szerk!

eddig 4 napig volt egész napos(a szolgáltató részéről előre be nem jelentett) áramszünet. Előre láthatólag még hétfőn is lesz. Telefonos megkeresésemre az e-on azt a tájékoztatást adta,hogy az esetleges károkat megtérítik.
Fontos,hogy ne csak itt füstölögjünk,hanem jelentsük be,hogy nincs áram,mert az itt kapott hibabej.számra kell majd hivatkozni a panaszlevélben.
Az E.ON kártérítéséről ne is beszéljetek.Én személy szerint az augusztus 10-i, 17-19 órás áramszünet óta 20.000,-Ft kártérítésért harcolok.Tudom nem éri meg,de most már nem hagyom annyiba.Nekem is azt mondták,hogy 20.000,-Ft-ig nem kérnek számlát,nyugtát /kérnek, továbbá kérnek még mennyiséget,egységárat,hűtő űrtartalmát,hűtő számláját,vagy a hűtő jótállási jegyét,ezen kívül a hűtő vásárlás helyét,idejét és még plusz két tanúval való igazolást,hogy az igazságot írtam le,és én saját magam írtam e alá a kárigényemet/.A hűtöm 18 éves ,Budapesten az üzlet már rég megszűnt ahol vásároltuk,de az E.ON biztos,hogy ,utána jár,hogy 18 éve gyártottak e ilyen típusú hűtőt! Még az is lehet,hogy ki jönnek helyszíni szemlére,hogy meggyőződjenek róla,hogy a hűtőmről a valóságot írtam le.Ennyit az E.ON kártérítéséről.De lehet,hogy én vagyok a hülye és nem 100.000,-Ft-s kártérítést kértem,mert azt szó nélkül kifizették volna!Ja és elfelejtettem,hogy utána néznek,hogy aznap mikor az áramszünet volt / 08.11 /mennyi volt a hőmérséklet/.Biztos,hogy volt e nagy meleg,vagy borús,esős nap volt e,és az általam bemondott aznapi 38 fokos meleg valós e?!Erről ennyit.Javaslom,hogy soha ne kezdjünk semmibe bele kis összegben.Kíváncsi vagyok,hogy a harmadik levelemre,mikor és milyen elutasító választ fogok kapni!Én azóta mióta meg írták,hogy kellenek a nyugták,számlák,minden számlát,nyugtát elteszek,sőt a közjegyzőnél már érdeklődtem a letételhelyezési ügyben.A boltokban mindig kérek a nyugtára a pénztárostól egy aláírást,/ igaz,hogy nagyon furcsán néznek rám,de nem érdekel / mert nehogy esetleg,ha még egyszer ilyen dologba keveredek,rám fogják,hogy a földről szedtem össze a nyugtákat.A boltokban minden árat felírok,mert annak is utána járnak!Ezek után,ha valakinek van kedve kártérítést kérni,akkor hajrá!És még egy jó tanács,soha ne legyenek őszinték , hazudjanak,mert azt elhiszik!
@Péter Zámbó: Kedves Péter.
Igaz, hogy négy nap volt meg hirdetve az áram szünet. Ebből három nap volt. Dec. 16-án nem volt áram szünet.Minden lakosnak ki vitték az értesítő lapokat. Az egész napos áram szünet mindegyik alkalommal 6-órát vett igénybe. És ha nem tudott tájékozódni erre azért volt szükség, hogy ha szeles idő van akkor is legyen KÖZVILÁGÍTÁS. Vagy csúcs időben meg legyen minden fázis. ( Magyarul).
@brety21: Nem vagyok Szakértő! Nekem is vannak hűtőim. Nekem az a véleményem, hogy egy hűtő még 35.fokban 10-15-óra alatt nem enged le. Én inkább a hűtő állapotát nézetném meg.18-év nem kevés. Ezt csak azért írom, mert 5-6-éve gyanúsnak találtam a fagyasztóból ki vett húst. Figyeltük a hűtőt és a benne tartott terméket. A hűtő működött, s mégis félig fagyott húst vettem ki belőle.Szerelőt hívtam azonnal. Csak annyi volt a baja,hogy a hűtőgáz nagy része elment belőle. Motort kellett cserélni. Akkor 22-ezer ft. volt a motor csere. 1-évig üzemelt. Mivel csak 3-hónap volt a jót állás vehettem új hűtőt.
@Hajdu Pálné: Köszönöm a jó tanácsot,megnézetem a hűtőt,de a dolog akkor is megtörtént a nagy nyári melegben.Lehet,hogy az E.ON is azt fogja tanácsolni amit ön,de kártérítést nem fog fizetni az tuti!Lehet,hogy januárban kiadásom lesz?Egy új hűtőt
kell vásárolnom?
süti beállítások módosítása