golci_rita_1396432784.jpg_500x450

Feljövök érted a város alól,
Jami-jami, konzumterror,
Lágy összeomlás, gyilkos finis,
Én jól vagyok és jól vagy te is,
Egy kicsit félek, ordít rólam,
De ilyen boldog még sosem voltam,
Lefele menjek vagy felfele?!
Nekem minden egyformán popzene...

Én tudom, hogy mi az a bűn,
És te is tudod igazán jól,
Fesd ki magad és légy az enyém
Ma éjjel istenigazából!
Minden a régi, mohón élni,
A halálig, a halálig, bébi,
Mi az, hogy na?! Mi az, hogy ne?! 
Nekem minden egyformán popzene...

A világ olyan valószínűtlen,
Az álom én vagyok,
Olyan jövôkbe nézek,
Amiket sosem láthatok,
Nem vagyok a rabja, csak egy darabja,
Agyamban az élet programja,
Élni és visszaélni vele,
Nekem minden egyformán POPZENE...

Felkelek és kezdem újra,
Éli az életét, aki tudja,
Nevetve és remegve,
Egyetlen egyszer, örökre,
A tizedik bolygó, a harmadik nem,
A hetedik érzék, a harmadik szem,
(Felnézek az egekre)
Nekem minden egyformán popzene...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása