Sok boldogságot Füge! - kívántam örömmel minden jót Klupács Anikónak és Adravecz Attilának - Noémi születésekor. Köszönthetlek Benneteket a blogon a kép fölhasználásával? - kérdeztem írásban.  


adravecz noémi.jpg

"Sziasztok! 2014-11-11 -én 15.34 perckor feladtam a "Mama Wellness" szolgáltatásait, és világra jöttem 55 cm hosszú vagyok, és 3300 gramm a súlyom. Anyukám : Anikó Klupàcs jól van! Apukám nem kevésbé! Üdv Mindenkinek: Adravecz Noémi"

fügee.jpg

 

Köszönjük szépen Toncsi - válaszolta Füge - majd ha Kiss Csabiék is szülnek, akkor együtt. Csabi és én egy idősek vagyunk. Óvoda, iskola is együtt volt s most együtt leszünk szülők. Ez egy jó kis cikk lehetne - válaszolta Füge.

Én pedig örömmel mondtam, hogy erre én is gondoltam, hogy meg kellene várni Patrik megérkezését. S már csak azért is, mert az újszülöttek apukái mindketten a BTC B-közép oszlopai és Csabi például határozott célzást is tett arra egy alkalommal, hogy kisfia személyében BTC utánpótlás érkezik, akiknek kinevelését Kissné Bükkösi Évával kezdik meg az Arany János utcai nem műfüves edzőpályán. Mára virradó éjjel Patrik is megérkezett. 

kiss patrik.jpg

 "Helló nagy világ! Engedjètek meg, hogy bemutatkozzam: Kiss Patrik Csaba vagyok. 2014.11.14 1.05 perckor tettem be a lábam Föld nevű bolygóra.4.30 dkg-mal ès 53 centivel. Anya és én is jól vagyunk." 

Anikó kézilabdázóként lesz hatással  Noémi fejlődésére, amit a futballszurkoló és kézilabdacsapat segítő apa természetesen támogatni fog.    

Erősödik Bicske. Erősödött "a" Bicske. Jó a csapat. És az is biztos, hogy a két kisgyereknek nagyon jó szülei lesznek, mert a jó emberek jó szülők. Meg aztán "Ha Isten velünk, ki ellenünk?" 

S pár év múlva az óvodás és iskolatárs apukák megint járhatnak együtt mindkét intézménybe - szülői értekezni, hiszen a két fenti fotón két bicskei pár életének értelme látható. Akik később majd nővérek és bátyák lesznek, mert bizony sokasodjatok és gyarapodjatok. 

Mindehhez kívánunk barátsággal minden olvasónk nevében sok erőt, egészséget, örömet, hitet és boldogságot.  Nőj nagyra Adravecz Noémi!  Nőj nagy Kiss Patrik Csaba!     

 

ia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása