l_nakuty_1416258714.jpg_960x638

Prockl Amanda kutyaképeinek rendszeres szemlélőjeként javasolta blogunk a kutyaszerető fotósnak, hogy Vásárhelyi János és a Gyermekotthon biztosan örömmel fogadná (nem tévedtünk - A szerk.) a fotós tárlatát, aminek egészen biztos nagy sikere lenne. Ráadásul pedagógiai célt is hordozna, hiszen akik valóban nagyon szeretnék ezt a kiállítást, azok éppen a gyerekek.  

Az alábbiakban szó szerint idézem Prockl Amanda kedves sorait:   

Léna egy álomkutya volt,mégis sokáig a bicskei gyepi rácsai mögött élt. Nem kellett senkinek sem. Kihoztam onnan, mert tudtam,  jobb sorsra érdemes. Mikor elkészítettem a gazdikereső posztját, hihetetlenül sokan akarták őt. Kaptam akkor hideget-meleg. Sokan szidtak, pedig még soha nem voltam ennyire biztos, hogy a sok jelentkezőből jól választottam gazdit!

Fogadjátok szeretettel Léna levelét (aki már Panka) és élménybeszámolóját!

Hi Amanda! Íme pár kép a nyaramról.

Megtanultam szörfözni, voltam hajókázni, tanulok frizbizni, mostanában hegyi túrákra is járok. Szóval ha néha elmerengesz azon, hogy van-e értelme annak amit csinálsz ,csak nézd meg a képeimet és biztos lehetsz benne! Én és a családom is általad találtunk egymásra szóval: Haverok Buli Panka!!!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása