Ez a munkámhoz erőt adó olvasói levél érkezett a tegnap közreadott mányi témánkat jutalmazva. Válaszul azt írtuk, hogy tényleg  Kis Ádám érdeme az egész, hiszen tőle érkezett, én nem ismertem ezt a csodát.     

"Szervusz! Nagyon köszönöm amit a dédnagyapámról átküldtél! A Kossuth utca 7. szám alatt készült a felvétel, ahol most a szüleim laknak. Már csak azért is nagyon megható hallani a dédit, mert én sajnos nem ismerhettem, viszont rengeteget hallottam róla az idősebb mányi emberektől! Ő volt az I. Südi István, a kisfiam pedig az 5.  ! Még egyszer nagyon köszönöm neked, hogy eszedbe jutottam, és a Kis Ádám úrnak is aki meglelte nekünk ezt a hangfelvételt! További jó munkát kívánok neked! Köszönettel: Südi István"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása