Ma este fél hét után néhány perccel újabb kövek estek le a vágányra és tovább csúszott a támfal földje a Déli és a Kelenföldi pályaudvarok közötti alagútnál.

alagutttt.jpg

 

Az ódon alagút, amin keresztülvonatozva kisgyerekkorunkban tágra nyílt szemekkel tekingettünk jobbra-balra ki az ablakon és vártuk a napfényt - a Gellért-hegy nyugati oldala alatt húzódik. A Dunántúlt kiszolgáló, talán legkedvesebb pályaudvar egész Budapesten  1873-ban kapta a Déli pályaudvar nevet. De nem a fekvéséről, hanem Déli Vasút nevű társaságról. A Déli pályaudvar elődjéről a Buda állomásról 1861. április elsején indult el az első vonat.     

A szakemberek ezután azonnal megtiltották azon az egy vágányon is a közlekedést. Az utasok a Kelenföldi és a Déli pályaudvarok között a BKK 139-es autóbuszt vehetik igénybe a vasúti menetjegyeikkel. A BKK sűríti a 139-es busz járatait, mert a Déli pályaudvaron jelenleg öt szerelvény utasait kell elszállítani. A MÁV-START Zrt. szervezi a vonatpótló autóbuszok beállítását és közlekedtetését a két pályaudvar között. Ma estétől, már csak a kelenföldi pályaudvara érkezhetnek a vonatok és onnan is indulnak a Dunántúlra.

A csapadék okozta fölcsuszamlás és támfalrongálódás miatti késésekért és kényelmetlenségekért utasain megértését kérjük, türelmüket köszönjük - áll a MÁV közleményében.  

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása