Panasziroda@ - Ír az olvasó

Címkék: eon írazolvasó

2015.02.09. 19:14

Tisztelt szerkesztőség!

Továbbítom Önöknek az eon ügyfélszolgálatának küldött panaszlevelemet, ha gondolják személyes adataim törlésével nyugodtan jelntessék meg a blogon.
Természetesen ha kapok válaszlevelet panaszomra, és igénylik, Önöknek is megküldöm majd.(Azt csak zárójelben jegyzem meg hogy ma vízszolgáltatásunk is szünetelt, "valahol csőtörésvan" címén, erről tájékoztatott a fejérvíz munkatársa.)
Igen problémás egy 6 hónapos babával megoldani így egy napot :(
Üdvözlettel, név és cím

 

Dátum: 2015. február 9. 17:21
Tárgy: Panasz
Címzett: panasziroda@eon.hu


Tisztelt Eon Panaszkezelés!
Ezúton jelzem, és kérem kivizsgálni panaszomat.
Mai napon (2015.02.09) a reggeli órákban megszűnt az áramszolgáltatás az utcánkban.(Bicske, Bányász utca 44)
Felhívtam ügyfélszolgálatukat ahol kolléganőjük tájékoztatott, hogy bejelentett áramszünet van.Erről tájékoztatást nem kaptunk, csatolom a tájékoztatót amin (nem) értesítettek.Kolléganőjük panaszt vett fel tőlem, mert vezetőt sajnos nem tudott a telefonhoz hívni.
Ezután 6 hónapos náthás ( az orrszívó is árammal működik, sőt a fűtésünk is) gyermekemmel kisétáltam a karbantartást végző kollégáikhoz, hogy megkérdezzem, mikorra várható az áram visszakapcsolása.
Az urak készségesen tájékoztattak, hogy 3 óra előtt biztosan nem, de nem is értik, hogy a mi utcarészünkben miért kapcsolták le az áramot, hiszen itt nem is végeznek munkát.Javasolták, hívjam újra az ügyfélszolgálatot, jelezzem, hogy küldjenek valakit aki visszakapcsolja.
Annak rendje és módja szerint újrahívtam az ügyfélszolgálatot ( telefonszám ahonnan telefonáltam: 06203942806 09:19kor) és elmondtam mit mondtak a vezetékekkel dolgozó urak.Az ügyfélszolgálatos hölgy többször megkérdezte, hogy kik mondták ezt, nem egyszer felemelte a hangját, semminemű megértést, segítőkészséget nem mutatott.Megígérte, hogy visszahív ha sikerül elérnie egy műszaki kollégát, bár elmondta, hogy szerinte nem fogják csak úgy visszakapcsolni.
Valószínűleg igen elfoglaltak a műszaki kollégák, mert jelen pillanatban 17:05 perc van és a kolléganőjük még mindig nem hívott vissza.
Kérdéseim, amire válaszukat várom:
- ki az az (kemény szavak - A szerk.) aki a tél kellős közepére időzíti a vezetékek korszerűsítését, ezzel megszüntetve rengeteg család áramszolgáltatását teljes napokra?
-miért nem tájékoztatják a lakosságot pontosan, hogy mikor várható áramszünet?
-ügyfélszolgálatos kolléganőjük miért nem volt képes megemelni a telefont és visszahívni, ígérete ellenére?
-hogyan kívánják kompenzálni, hogy hetek óta rendszeres áramkimaradásaink vannak (2 hete este fél 8 tájékán a fürdetés közben ért minket az áramszünet), itt jelezném, hogy egyetlen árammal működő háztartási gépnek sem tesz jót hogy naponta 5 alkalommal megy el az áram.
Részletes, minden kérdésemre kitérő válaszukat előre is köszönöm: név és cím

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak gratulálni tudok az EoN illetékeseinek, a tegnap délutáni félperces áramkimaradás tranziens lökete
kivégezte a TV-nket, kérdésem:kinek nyújtsam be a számlát! Ez a fajta ténykedés kimeríti a SZABOTÁZS tényállását!
Sajnos még mindig meghunyászkodik sok ember a tróger szolgáltató elött!!Pár hete vitám volt egy szolgáltató céggel az ügyintéző magas lóról beszélt mindaddig mig nem emeltem meg a hangom és nem magyaráztam el a részére mi a dolga,a végén egy vezető beosztással bíró egyén érkezett aki majdnem kinyalta a fenekem!!!!!!!!!!!!!!Mindaddig míg a zenekart fizetem Én rendelem a táncot!!!
süti beállítások módosítása