Hamarosan megjelenik a Bicskén is sokak által ismert Konrád Gábor kiadványa. A megjelenés miértjére így válaszolt:  "Mert nagyon sok ember szenved a stressz következményeitől - például alvászavar, depresszió, magas vérnyomás. A könyvben leírtak segíthetnek rajtuk". 

A szerző újszerű tudományos megközelítéssel ad magyarázatot korunk pszichés betegségeinek kialakulására és ijesztő mértékű terjedésére. Őszintén meséli el pokoljárását, kíméletlenül szembenéz saját hibáival és megosztja az olvasóval gyógyulásának hiteles történetét, mindazt a tudást és tapasztalatot, amit hosszú évek elszánt kutatásai során szerzett meg. A tudományosan alátámasztott információk segítségével megértjük, miért és hogyan borul fel egészségünk egyensúlya, hogyan hatottak életünk korábbi történései jelenünkre, ill. miként állíthatjuk talpra feje tetejére állt világunkat, hogyan szerezzük vissza pszichés egészségünket és váljunk kiegyensúlyozott és boldog emberré, olyanná, akit a környezete kedvel és megbecsül.
Múlt és jelen találkozik a könyv lapjain: többezer éves ősi módszerek és a modern tudomány legújabb felfedezései együtt vezetnek el a gyógyszerek nélküli, végleges gyógyuláshoz.

„Az emberek többségét teljesen felkészületlenül érik az első nyugtalanító tünetek. Hirtelen ott találjuk magunkat egy hullámvasúton, ami eszeveszett tempóban száguld velünk, és fogalmunk sincs, hogyan szállhatnánk le róla. Soha nem tapasztalt nyomasztó érzések kerítenek hatalmukba - szinte megbénul az egész létezésünk.
Én is egy voltam azok közül, akik akaratukon kívül jegyet váltottak erre a borzalmas hullámvasútra. Olyan mélyen voltam, hogy azt hittem - sőt, biztosan tudtam! -, hogy ebbe bizony bele fogok pusztulni. 
Ez a könyv nem a kilátástalanság pokoli bugyrairól fog szólni, hanem arról a gyógyulási folyamatról, amin keresztülmentem. A szenvedéseim tetőpontján, amikor már alig tudtam hinni, hogy kaphatok még egy esélyt az emberi minőségű életre, megfogadtam, hogy ha egyszer sikerül kikeverednem ebből a slamasztikából és újra egészségessé válhatok, tapasztalataimmal segíteni fogok másokon is.

Évekkel ezelőtt türelmetlen, indulatos, haragos és agresszív voltam. Az embereknek ellenérzésük volt velem kapcsolatban.
Ma már nyugodt szívvel kijelenthetem: szeretnek az emberek és én is szeretem őket. Úgy érzem, rendes fickó lettem, aki együttérzéssel és pozitív gondolatokkal viseltet mások irányába. Magabiztossá és kiegyensúlyozottá váltam. 
Éveken át nem volt egyetlen nap sem az életemben, amikor őszintén és meggyőződéssel kimondhattam azt, amit már jó ideje érzek: köszönöm, jól vagyok!

Meggyógyultam.”

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása