"Ezt már láttad?" - kérdezi olvasónk.   A forrásunk keresőjébe érdemes családjaink hősi halált halt tagjainak nevét beírni, de én egy olyan megoldást választottam, hogy a születési helyhez írtam: "Bicske". Sok-sok bicskei születésű katona adatlapját megtaláltam. Köszönet Izing Robinak! 

Különös egybeesés, de én ma este öt órakor a római katolikus templomban Horváth Péter Kristóf (1926-2015) lelki üdvéért bemutatott gyászmisén vettem részt, aki a fenti dokumentumon látható Izing László (1918-1941) unokaöccse volt, mert Péter bácsi édesanyja a hősi halált halt László 1902-es születésű nővére volt - Mária.   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása