A fő utcai, újonnan nyílt  Kero Bike szerviz testvére (Keresztes László) startja - hazai pályán. Péterről itt olvashattuk az alábbi kiemelésünket is: 

"2006-ban ismerkedtem meg az extrém biciklizéssel, akkor még egy áruházi csodával ment az egy kerék ezerrel, innen kezdődött az egész. 2007-ben a testvérem volt először közülünk az akkori János-hegyi „oázisban”, nagyon tetszett neki és mondanom se kell, hogy én is hipp-hopp ott teremtem. Addigra már egy Altrix Airborne merev farú bringám volt. Nagyon tetszett az egész sport és abban az évben a szezon vége felé már négy versenyen voltam. Tehát az első versenyem 2007-ben, Egeden volt, ahol sikerült elizgulnom a döntőt és el is estem. A második versenyem az akkori „legendás” Cserépváralján megrendezett kanyon dh volt, ami egy Magyar Kupa futamként szerepelt a naptárban, hobby merevben harmadik lettem."

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása