Megtudtam múlthéten, hogy a mazsorettek és a Bicskei Huszárzenekar Prágába indul, de Zsolti barátommal úgy láttuk jónak, hogy nem hirdetjük ki elindulásukat, hogy aztán "ki nincs otthon" tippeket adjunk a betöréses lopásban utazó tolvajbandáknak, akik szabadidejükben lopott holmival a neten lógnak.    

Így aztán megvártam a vasárnapot és megkérdeztem kedves Erzsó szomszédomat, milyen volt Prága, amit én nagyon szeretek. Mindig az Aranytigris söröző és Bohumil Hrabal érkezik meg társításként Prágával.

"Érdekes, hogy a fiatal költők másra sem gondolnak csak a halálra, a sok vén marhának pedig csak a lányokon jár az esze". (Táncórák idősebbeknek és haladóknak)

 "Helló Toncsi! Prága mesebeli város... A társaság fergeteges...  Nagyon jól éreztük magunkat...

Sajna nem sok idő volt a városnézésre, de azért futtában csináltam egy csomó fotót..."
Ők a szomszédaim ezen a prágai képen. Betörők, most, sőt, egyáltalán sose mennék a helyetekben, láttam már Vitust méregből, dühből betonozni. Később jövünk csoportképpel és Zeke Zolit kérjük meg az összefoglalásra.  
huszarzenekar_praga2.jpg

 

vencelter.jpg

 

 

 Ez az alsó kép pedig - ahogyan a növénytakaróból is kiderül - kissé délebbre készült a csapatról:

 

bicskei_huszarok_2.jpg 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása