Első levél:
Tisztelt Bicskei Szó!
Érdeklődnék, hogy csütörtökön (hétköznap) éjjel ki és milyen rendezvényre adott engedélyt Bicskén, amitől a központban hajnali fél 5-ig zárt ablaknál sem lehetett aludni? Kérdésem még, hogy a telep/péró felől hallható mulatós zenére van-e valamilyen külön engedmény a csendrendeletben, ami miatt a rendőrségnek egész éjjel nem sikerült intézkednie?
Köszönettel,
Második levél: 
"Legszívesebben bepakolnék 1 hátizsákba és el innen, leszarva mindent! Alig van olyan nap,hogy ne lenne halkabb/hangosabb - zenének nem nevezhető ricsaj.Tegnap éjjel ordított az elviselhetetlen "zene", ma reggel 9-től egyfolytában nyomják. Nem üvölt, de a konyhában hallom, a kertembe ki se lehet menni.
A rendőrök kedvesek, megértőek, kimennek,de tehetetlenek.
Hogy lehet 1 rendőr tehetetlen?!
Itt Enying lesz pár éven belül, ha ezt hagyjak. Azt javasolják, szóljunk a jegyzőnek. Én menjek ki, nézzem meg, hogy x utca y házszám alatt.....??????
Netán kérdezzem meg kedves adót-nem-fizető honfitársamat, mi a neve,hogy feljelenthessem?
Ha nem lenne felháborító ami itt, Bicske "városában" megy, nevetséges lenne.
Már annak is örülnöm kell, hogy nem vernek meg nő létemre (beígérték!).
Nem ismeri a rendőrkapitányt vagy a jegyzőt vagy egy értelmes képviselőt, aki valóban az, aminek nevezi magát? 

Megdolgoztam az otthonomért, nyugodt életet akarok. Ha én intelligens, európai, magyar ember módjára ünnepelni akarok valamit, akkor azt úgy teszem, hogy a legkevésbé se zavarjon másokat. Ezt olyan nagyon nehéz megérteni? A "más kultúrával" meg aztán nekem végképp ne jöjjön senki, mert kultúráról csak akkor lehet beszélni, ha tudomásul vesszük: nem egyedül vagyunk adott településen. A kultúra tiszteli a környezetében élőket. Abban is biztos vagyok, hogy lenne ennek megoldása, csak politikai/anyagi érdekeket sértene, ezért aztán úgy tesz a város, mintha nem szívatnák meg naponta a környéken élő embereket, akik hajnalban dolgozni mennek, hétvégén pedig pihenni akarnak." 
Harmadik levél: 
"Szia! Olvasom hozzászólásokat a tegnap esti "bulihoz". Szerintem nagy baj van a csendrendelettel és természetesen az emberekkel is és azzal a várossal, ahol a választott vezetők ezt elnézik.  
Mi indokolja azt ha én bejelentem előre a rendőrségen a rendezvényt, akkor fel vagyok mentve minden alól?  Akkor ha bejelentem, akkor düböröghet hajnali ötig a zene? Eszébe sem jut senkinek, hogy nem fogom-e a környék vagy akár az egész város nyugalmát zavarni?!
Természetesen a törvény sok minderre okot és mentséget nyújt. Ha bejelentem a rendőrségen, hogy én egész éjjel a szomszédommal akarok kiabálni, akkor máris kevésbé vagyok becsületsértő?
Az idők változnak. Nem a régi időkben élünk amikor mindenki egy helyen dolgozott ugyanannyi pénzért és egyforma vagy legalább is hasonló gondokkal küzdöttek. Most itt ebben a kisvárosban ahányan vagyunk annyi felé dolgozunk és küzdünk a mindennapokért. Dolgozok napi 10 órát szabadság nélkül stb. Ezért vagyok felháborodva azon, hogy hogy is van ez? Aki tisztességesen dolgozik még itthon sem pihenhet.
Ha pihenni akarunk saját otthonunkban, akkor pihenhessünk.  
Személy szerint úgy gondolom, hogy mit sem ér az a buli ahol 10-en vagy 20-an jól érezzük magunkat ellenben több 100 embernek okozok kellemetlenséget.
Hol a mérleg nyelve?
Nem vagyok ellen semminek de kezdem én is úgy érezni, hogy már minden hétvégére és most már hétköznapra is jut egy ilyen "egyszeri" alkalom. Megérne egy misét! Mármint hogy a város hivatalból is méltóztassék észre venni a problémát"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tegnap délután építették a sátrat a bulihoz. Ahogy ismerem a dolgot vasárnapig el fog tartani ez a zene-bona. Ez minden hetes jelenség a péróban. Engedélyük persze van rá. De a rendőrségen nem gondolják, hogy a környéken laknak dolgozó emberek is???? Valahogy szabályozni kellene, hogy május végétől szeptemberig ne kelljen ezt minden hétvégén hallgatni. Pihenni lehetetlen mellettük :-(
Én 6- án hallottam a bulit, szintén zárt ablakok mellett. De ugye ilyen melegbe ki tud aludni zárt ablak mellett? Hát nyitott ablaknál, minden szavát hallottam a nótáknak, amik mentek. HAjnali 3 fele nehezen de elaludtam. Majd hallom 5 fele abbahagyták. Reggel piacra mentem, és egy részeg nő énekelt a piacon, biztos a buliról ment hazafele. Szombaton ugyan igy lakodalmas zene szólt, lehet lagzi volt, nem tudom. De volt valami 3 napos buli itt az uszodánál is,előző héten, na az még hangosabb volt és 3 napig tartott. Én már kész vagyok ezektől, nem is tudom mik miért, de hogy irtó hangos a zene és nem lehet aludni az biztos. valami Magyar nosztalgia zene ment, meg énekeltek is a végére hajnalban meg valami dübörgös zene, az betett. A Bicskei napokról szólnak, az oké, várod, de ezekről hol írnak?
süti beállítások módosítása