Egy régi mozi, ami lenyűgöző

Címkék: film irodalom

2015.09.06. 16:01

Téglapucolás közben Kosztolányiról is beszélgettünk az irodalmár udvarán itt a Sárközön. Főleg az Édes Anna volt porondon, amire alig emlékeztem már, ezért azon az estén meg is néztem. Nem a Fábri Zoltán rendezésében régen elkészültet láttam, mert azt nem találtam a youtube keresőjével, hanem amiben Édes Anna szerepében Nagy-Kálózy Eszter. Mindez azért volt, mert másnap is pucoltunk egy kis téglát a kiváló társaságban, ahová mit tagadjam, a különleges és bőséges menza miatt is járok. A film megnézésével tehát jobb felkészültséget akartam mutatni Édes Annából az egyetemi tanárnak. Khm. Ő azt is mondta, hogy a Pacsirta című Kosztolányi-film a legjobban sikerült alkotás. Este tehát relax-fotel, lábak felpolcolva és következett a Pacsirta. 1963-ban készült. Semmi különös, csak lenyűgöző családtörténet. Ezt is láttam és olvastam már diákként, talán még feleltem is belőle egy feledhetőt. De inkább nem érdekelt akkor engem mint igen. Páger Antal óriási. Ahogy mindenki. Szarka Zsolti barátunk figyelmébe külön ajánlom és nemcsak a kártyázós jelenet miatt. Csak mert szoktuk Págert méltatni. 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása