Az első képet az idézettel Havai Viktor (Sebi Gym SE) sportoló Fb-oldalán találtam. Az alsó képet pár hete készítettem, amikor éppen munkahelyi (GESZ) feladatát látta el a közterületeink rendben tartása érdekében.  Amikor megláttam, úgy éreztem muszáj lefényképeznem, mert jól jön majd kontrasztnak egy sportos jelenethez. 

Először 2012. január elsején írtam róla, mert ugyanabban a 2012-re virradó szilveszteri buliban voltunk a Bagolyvárban. Egy kedves hölgy azért térült-fordult nagy elánnal, hogy az itt látható számot Havai Viktornak - fedőneve Viking - mindenképpen játssza el a DJ.     

havaiiiii.jpg

 

"Orosházán feszítettük ki Bicske zászlaját büszkén Sebestyén Tamás barátommal! Én már 10 éve viszem a város nevét magammal mivel ennyi ideje versenyzek és tősgyökeres bicskeinek vallom magam! Hajrá erőemelés, hajrá Sebi Gym Se  - hajrá Bicske !!!"

vityamelo.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása