Csütörtökön délután fél 5 után 2,9-es földrengés volt Fejér megyében.

alosszeiz.jpg

 

vagas75.jpg

Erzsébet napján, azaz ma délután, helyi idő szerint 16:39-kor kisebb, 2,9-es magnitúdójú földrengés rázta meg ki a Fejér megyei Bicske térségét - írja a lejjebb mély linken is elérhető Időkép 

az MTA CSFK GGI Kövesligethy Radó Szeizmológiai Obszervatórium jelentése alapján.  Eszerint a földrengés hipocentruma mintegy 7 km-es mélységben található, onnan pattant ki a rengés.

Várjuk beszámolóikat! bicskeonline@gmail.com 

"Nekem eszembe nem jutott, hogy ez földrengés. Durranást hallottam, azt hittem ütközés kinn, aztán meglökődött egy belső ajtó, mire hangrobbanást feltételeztem, hiszen pár perccel előtte olvastam, hogy délelőtt ez történt Fehérváron. Rövid ideig tartott az egész, nem volt 2-3 másodperc. Földmozgást egyáltalán nem érzékeltem a lakásban. Az ajtó meglökődés pontosan olyan volt, mint amikor nincs rendesen betéve, bekapcsol a gázkazán, ami taszajt egyet a légtömegen" - írja olvasónk.     

Egy bicskei anyuka azt mondta, hogy éppen ruhákat szedett be a szárítókötélről és ha nem kérdeztem volna meg, hogy mit érzett a földrengéskor, akkor nem is tudta volna, hogy az történt.

A Bocskai utcában (...) lakom, 2. emeleten. Fotelben ültem a lábam a padlón volt, amikor határozottan éreztem, hogy a padló megremegett a lábam alatt. kb. 3mp volt. Összetéveszthetetlen érzés, volt már "szerencsém" földrengést érezni ami ettől sokkal nagyobb volt.
Üdvözlettel, Judit

 

 Részletek.....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Észleltük. Olyan volt, mintha egy nagy fát dobtak volna le. Ki is mentem, megnézni, nem nem láttam semmit.
süti beállítások módosítása