Nemzeti kisvasút.
Alcsút Felcsút Bicske város,
Összeköti vasút páros.
Nem használ, de nem is káros?
Ettől lesz majd rangos város?

Kedves vezetőnkkel robog a kis vonat,
Lehetne olcsóbb is ha szőrén ülné meg a lovat.
Töfögve pöfögve száguldó vasparipa,
Néhány adót megszavazunk ha magas a tarifa.

Elsuhanó tájak mellett ha szegénységet látunk,
Elfordítom a fejemet majd nagyobb sebességre váltunk.
Tova száguld mozdonysípja részvéttel felsikít,
Ne csüggedjünk Magyarország jobban teljesít.


(Köszönjük Olvasónk könnyed és igazmondó kreativitását. Ez az első eset, hogy a mindenek felett álló olvasói levél műfaj minálunk verset tartalmaz... Nemzeti dalt a kisvasútról. Az utolsó versszakához teszem hozzá: a díszvasút Etyek irányú folytatása a tanulmányok szerint a Dankó, Törökverő, Bihari utcák mögé, a hajdani Eocén-iparvasút nyomvonalán húzódik, a konkrét szegénységtől, munkanélküliségtől, iskolázatlanságtól - a megoldatlan társadalmi problémák közvetlen közelében.

Idegenforgalmi látványossága lenne ennek?

Bicske arculati kampánya akar lenni?

A vonalon látszik arborétum, stadion. Nálunk ez az, ami onnan meghatározóan látszódhat. Az eddig nyugodt Újtelepi faluvégen tájrombolással, bicskei családok telke mellé közvetlenül vasutacska épül "fejlődés" varázsszóval, dízelmozdonyokkal?

Konkrét tájékoztatást Bicskén a kisvasútról még nem tartottak. Miközben szántókat vontak ki mezőgazdasági hasznosításból vasúti célra. Igaz, formaság lenne a tájékoztatás, hogy ezt is letudják.

A lakosság örül, hogy él. Itt inkább nem tiltakozik ellene. Pedig az etyeki kemény fellépés kellene itt is, ha már a megválasztott testület többsége nem lép fel a város érdekében. Pedig "csak" azt kellene beláttatni Nagyszerű, Áldozatkész, Önzetlen és Csak Értünk Dolgozó, Zseniális   vezetőinkkel, hogy elég Bicskének a következő, meg az egész országnak, Etyeknek pedig különösen: legyen kisvasút Arborétum, Aréna, Bicske vasútállomás állomásokkal  oszt jó napot. A kisvasút álmot és az 1-es számú vasútvonal fejlesztését, amiben a Bicske vasútállomás végre megújulna EU-s támogatással is - ne hagyjuk összemosni, bármennyire azt akarják velünk elhitetni kimondatlanul, hogyha nem lenne kicsi vasút, akkor nem lenne nagy sem. Ez messzemenőkig nem igaz.)        

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elolvasni érdemes Moldovától a Joszif Sztálin szárnyvasutat, hoppá itt vagyunk ismét Rákosi szárnyai alatt :-(
Lett volna mozdonyvezető!
Nem lenne baj a kisvasúttal, ha mindeközben nem ilyen állapotok lennének a vasúton...

index.hu/belfold/2015/08/01/allomas_szavazas_mav/
Obama bezzeg nem épített a kenyai falujába még egy ivókutat se, meg is lehet nézni mekkorát fog bukni!

Még a vasútat is felszedte!
Isten nem ver bottal. Pont aznap esett ki a csuti csapat amikor felavatta a hétvégi stadionig kiépített kisvasutat.
@Tiszteltetem Brüsszelet: Nagyot bukik ja. Főleg, hogy kitöltötte a 2 mandátumát. Ott a jenkiknél nem ismerik az örökös mini szterelnök fogalmát. Csak szólok mielőtt hasonló baromságokat kezdenél irkálni. Bár tudom, falra hányt borsó...
de amig bicskén is közben lelkes ezrek talpnyalva lihegve imádják a cárt csuton meg a sok pereputtyot kiszolgálót és gyáván rajongót addig semmi sem fog változni...és a háttérben még randább dolgok vannak ugye kedves maszop meg fityesz.....sebaj van még mindig lejjebb....
süti beállítások módosítása