És micsoda rekultiváció! Ezen a helyen néhány évtizede még ÁFOR (Ásványolaj Forgalmazó Vállalat) üzemanyagtöltő állomása működött . Köszönet a fenntartóknak.  Ott balra a villanyoszlop alatt szintén önzetlen bicskei lakos szépíti minden érdek nélkül egy kis virágoskerttel otthona környezetét.  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valóban tetszetős.
Én is szeretném, h szép legyen a ház előtt terület, ezért magam nyírom a füvet. Ezt kb. 3 év alatt sikerült elérnem, addig a GESZ munkásai rendre belenyírtak (foltokban földig, másutt tarajt hagyva).
Ültettem bokrot, idő után kivágták.
Ültettem ismét, és kértem, hadd maradjon, maradhatott. Miután megnőtt, szemétlerakónak és utcai vizeldének kezdték használni egyesek, így magam vágtam ki.
A szemetet napi szinten szedem a ház előtt egyébként is..
@Mental Militia: (erről a területről szintén hosszú ideje saját indíttatásból, önkéntesen az üzlet gondoskodik, ahogy a városban más helyen is előfordul hasonló)
süti beállítások módosítása