Először is szeretném megköszönni a Szondy utcai rossz útról szóló cikket!
Én személy szerint ennek tudom be hogy kaptunk egy szép aszfalt csíkot.
Hasonló segítségedet kérném,ha írnál egy jó velős cikket a Szondy u levő szemetelésről!?
Felháborodva tapasztalom szemétdombok gyűlnek az utcán és az árokban,a kedves közmunkások gondolom utasításra,de csak a belső utcákat tisztogatják. Ami persze tök jó, de azért erre is kicsit ténykedhetnének!
Tudom hogy ez nem végleges megoldás,mert a fejekben van ÓRIÁSI gond!
Személyes tapasztalatom a múlt hét pénteki incidensem. Kedves (...) párocska,koruk kb. 18 éves fiú 15 éves lány sétálnak el a ház előtt, amikor én készülök beülni az autómba.
Majd egy szép laza mozdulattal a kis kezében levő pet palackot,olyan természetességgel dobta az árokba,mint amikor az anyukája felkarmolja a szociális segélyt a postástól.
Mire én kérdőre vontam,hogy ezt hogy képzeli.
Párbeszéd:
Én-kiesett a kezedből valami
Fiú-tényleg
Én-vedd fel ha eldobtad
Fiú-dehogy veszem amúgy is hogy néz már ki ez az egész utca
Én- vedd fel mert megetetem veled " (...) a kukáig nem bírja elvinni a szemetét, de támadólag beállni az megy neki...
Lány és Fiú-nem veszik fel mert hogy különben is hogy néz ki az utca és hogy miért őket csesztetem miért nem a drogosokat, akik a kerítést csesztetik.
Majd újra hangot adtam hogy a kedves kis torkán dugom le a palackot, ha nem veszi fel, mire nagy morgolódás közepette sikerült a "Lánynak" mert neki több esze volt, bemenni abba a szép kis árokba és kihozni a palackot.
Erre megfordultam az autómmal, közben megköszöntem a hősies tettüket, amikor látom a tükörben,  hogy bár már nem a házunk előtt, de ugyanúgy elhajítja...
Majd másnap reggelre megérkezett az édes bosszú, két három pet palack a kocsibeállón, és azóta folyamatos látványos szemetelés,csokipapír, zacskók egyéb...
Nem is emiatt a konfliktus miatt fordulok hozzád segítségért,hanem ha kicsit az orruk alá van dörgölve ezeknek a kedves embereknek talán rájönnek hogy nem jó dolog mocsokban élni!
Vagy ha jól tudom jó viszonyt ápolsz a közmunkások vezetőségével!?
Esetleg ha nem jelent túl nagy gondot, jeleznéd neki hogy erre is van mit tenni, azt nagyon szépen megköszönném....
A meglátásom az mivel sajnos pontosan az a lakossági réteg szemeteli tele a környéket aki közmunkára van kényszerítve. Így ha saját szemetüket kell felszedjék talán tudatukra ébrednének mint a skynet és egy virágzó gyönyörű Szondy utca lenne.
Ez persze csak utópia,mert a hiba a fejekben van...
A Pálffy úrnak már meg sem próbálok írni mert természetesen,választ nem kapnék ...
(...)

Pedig lehet hogy itt is ki lehetne helyezni egy pár utcai szemeteset,hogy a megfáradt vándoroknak ne keljen azt a kis szemetüket olyan messzire cipelni amíg találkozik egy utcai kukával. 


név és cím 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szondy utcai utópia. A sok primitív még a központban is eldobálja a szemetet, nem, hogy a péróban..
Kőkeményen kellene büntetni és behajtani a szemetelés minden formáját.
süti beállítások módosítása