3,716 milliárd forint és 36,4 km. Bizonyára az M1 autópálya töltés átpréselése 50 méterre a jól használható átjárótól jelentősen megdobja.   
102 ezer/m azért csak az átlag, mert helyenként csak kijavítják a meglévő aszfaltburkolatot és felfestik rá a kerékpár piktogramot valamint kiteszik a táblát. Más helyeken 3 méter széles az aszfaltburkolat, mellette és alatta a töltés vagyis ott 3-4 négyzetméterről beszélünk.  Egyes vélekedések szerint ennyi pénzt kaptak ezzel a címkével és ezt mind erre kell költeni....
(Itt a gomolyfelhők alatt, háttérben Csabdival, a bicskei eperültetvény mellett készült képünkön számunkra kellemes meglepetés volt, hogy nem szimpla talaj a a kerékpárút töltése, amiért szót is emeltünk már. Ártéri részen vagyunk, vagyis az igazi az lenne, ha pl. a közvilágítás nélküli Bicske, Előhegy utcában vitték volna az útvonalat kiváló rálátással a patakra és akkor az Előhegy utcában is épülhet egy használható út. Ha már 102 ezer az átlag méter ár, tán adjuk meg Istennek, ami Istené, a lakosságnak pedig azt, ami a lakosságé...)   
gomolyfelho.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása