Kedves Olvasónkat úgy elgondolkodtatta képsorunk, hogy alkotott egy éles kontrasztot.  Köszönjük az eklézsia nevében. 

Gondolom, hogy a felfestés nem próbaként került oda, valóban a végén szokták ezt megtenni.
Ez alapján következtetünk: ezt biza így gondolták véglegesnek.
Egyébként jó ez traktorral és  mtb kerékpárral is....
Amúgy ezt a szakaszt nem építik, csak kijelölték a nyomot. az ilyennek sikerült oszt jó napot. Itt legjobb tudomásunk szerint a 3,716 milliárdos főösszegű állami beruházásban nem terveztek útépítést, de az autópálya töltést fúrják-préselik, 55 méterre a Csabdi úti átjárótól.   
az épített szakaszok reméljük valóban kerékpárosbarátak lesznek.
És nem leszólása ez a beruházásnak, csak érdeklődés, hogy ez tényleg beruházás? 
Akiktől ezt a kontrasztot kaptuk, így beszélnek tapasztalataikról: "30 éve járjuk Európát biciklin Budapest-Gibraltár-Nordkapp-Amsterdam-Párizs-Athén ...és még sorolhatnám...tapasztalatunk van e téren bőven....".
A képen mindkét szélén bicós megy középen autó. Ha esetleg egymással szemben jön két autó, akkor lelassítanak és lehúzódnak a két bicós az út szélére. (Oké, ez Hollandia...) De ezek az utak csak is alsó rendű úton működnek ahol a forgalom elenyésző. Mindenhol máshol külön biciklis utak épülnek. Több, mint 100.000 km biciklis úthálózata van a Dunántúl nagyságú Hollandiának.
Például ilyen helyen működne, mint itt a Budai úton. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.