A képeket olvasónk készítette. Hivatalos forrásból is igyekszünk tájékozódni, de olvasónk a következőket közölte: 

"Szia. Úgy tudom egy gyermekotthonos fiatal lány lett rosszul ott az út mellett feküdt
Egy hölgy állt meg (sajnos sokan elhajtottak a lány mellett
Aa mentők ugy tudom újraélesztették
És a helikopter vitte el végül"
"A hölgy, aki megállt és hívta a mentőket, azt mondta
Perceken múlhatott az élete a lánynak
Sokan elmentek mellette az a durva"
Frissít: A Fejér Megyei Rendőr-főkapitányság Kommunikációs Szolgálata pénteki válaszában az olvasható, hogy a Bicskei Rendőrkapitányság napi jelentésében mindez nem szerepelt. Rendőri intézkedésre tehát a helyszín biztosításán kívül - nem került sor.   
20 óra 20 perckor a körforgalom minden kapujánál rendőrök irányítják a forgalmat. Az autópályán is baleset történt, mert buszokat, kamionokat is bőven látnak ott.  Az Útinform információi szerint a 39-es kilométernél lehet letérni az autópályáról az 1-es főútra, majd Biatorbágynál, a 21-es kilométernél lehet visszahajtani a sztrádára.

legi.jpg
rendpmento.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Azt valaki érti, hogy miért tartja jó gyakorlatnak a rendőrség, hogy autópálya-baleset idején, az I.-s úti körforgalomban teljesen lezárja a keresztforgalmat? Az oké, hogy irányítja, de az, hogy fél órákig nem enged át semmit keresztben az felháborító, és ráadásul marhaság is!
@metal: Valószínűleg arról lehet szó, hogy a beállt 1-es főútvonal a területen sokkal nagyobb terheltséget jelentett és a helyszínen szolgálatot teljesítő rendőrök először a nagyobb problémát akarták megoldani, letudni. ahogy az orvos is az elsősegélyt nyújtó orvos is rangsort állít fel a megoldandó problémák között. első a legnagyobb és legsúlyosabb. Mivel a pályáról kamionok, buszok is le lettek terelve, kifejezetten lassúvá vált a haladásuk. Nem voltam ott, nem tudom, hogy a Bicske felől a Kossuth utcából vagy a Csabdi útról érkező várakozók ki tudtak-e volna fordulni és elmenni a gócból a másik irányba, de hpogy ezt az 1-es főútvonalon nem ajánlott megcsinálni, az is ziher. Mellékesen: 1. A Bp. felé közlekedő oldalon történt a baleset az autópályán, ahol több kilométeres dugó keletkezett. 2. A rendőrök, hogy ne hizlalják tovább a nagy dugót pályán, a bicskei lejárónál leterelték a forgalmat az 1-es főútra. 3. Bicskénél a körforgalom minden bejárójánál rendőr kellett irányítsa a megnövekedett forgalmat, ami jelentősen lassult. 5. Közben az 1-es főútvonal rendes forgalma Tatabánya felől - szintén növelte a főútvonali kocsisort - vagyis lazán elérhette a Spar (Szélescsapás) vonalának magasságát. 6. Biatorbágynál térhettek vissza a pályára. 7. Igen, a pályán keletkezett dugó a leterelés következtében hathat Bicske forgalmára is. A rendőrök a megoldáson dolgoztak. Ne őket hibáztassuk.
@Bicskei-Szó: 1. Nem először fordul elő. 2. Az, hogy a főúton lévő forgalmat preferálja teljesen elfogadott. 3. De az, hogy keresztbe fél óráig nem enged senkit, és már majdnem Mánynál áll a sor vége. Nonszensz, és baromság.
Engedje el szakaszosan, úgy, hogy a főútról jóval többet enged át (mondjuk 3/1 perc), de ne így. Amelyik vezető erre ad utasítást, az teljesen alkalmatlan arra, hogy vezetőnek nevezzük!

"A rendőrök a megoldáson dolgoztak. Ne őket hibáztassuk. "
Aha, és a megoldáson való dolgozás közben generált egy újabb problémát.
1. Nem először van baleset és elterelés. 2. Rendben. 3. Annyi ideig nem enged át senkit, amennyit a helyzet megkíván. Eszerint dönt. Egy percnél sem tartóztatta a sort annál tovább, ameddig kellett. Ha Mányig ért a sor, akkor volt pár kiút akár kerülővel. Aha. Minden szakmában előfordult már, hogy egy probléma megoldása újabb problémát teremtett. Bízvást mondom, addig nem jutunk el, hogy a balesetről is a rendőrök tehetnek.
@Bicskei-Szó: Veled kár vitatkozni, úgy véded őket, mintha minimum a rokonod lenne. Amúgy nem a balesetért nem ők a hibásak, de a balfasz intézkedésért igen! Amúgy áruld már el, hogy merre kerülnél Mányról Bicskére, ha a körforgalmon nem tudsz átjutni? Herceghalom felé? Vagy Csabdi, Nagyegyháza? Mindkettő azért jó, mert az addig is terhelt főutat terheli még jobban. Ja és ma újra eljátszották a csodás akciót.
@metal: Kedves édesanyádat-édesapádat én egy szóval sem említettem :) Mányról Bicskére, ha ennyi időm lenne, mint amennyit ott vártál ma: ha túl vagy a Hegyikastélyon, akkor a szervizúton lejössz a Csabdi útig, onnan Csabdi, Nagyegyháza, Óbarok, Bicske, Tatai út. Ha lejjebb vagy a Hegyikastélynál, akkor próbálsz visszajutni erre a kijáratra. A másik út vagyis a Galagonyás dűlőbe történő beférkőzéssel csak azért nem érdemes vesződni, mert a Táborállásnál lehet hogy nem tudnál átkelni az 1-esen a bepipult tömeg miatt. Nem ők, nem a rendőrök játszották el ezt veled, hanem baleset volt. Előbb annak a vonalnak a nyomását csökkentik, ahonnan nagyobb terhelés. Hidd el, többet tudtak az állapotról mint mi ketten és nem először dolgoznak ilyen helyzetben. Őket hibáztatni a baleset utáni dugókért kb. olyan botorság, mint a sírásókat hibáztatni a halálért.
a szervezés kérdése attol még gyenge ha tudják a dolgokat ha nem...a bűnözökről is tudnak aztán mégis sokat nem kapnak el...tudni egy dolog valamit...egyébként nem voltak a helyzet urai a körforgalomban mert a zebrán simán elinditotta a kocsisort miközben mehettek a gyalogosok is...jo fej rendőrök voltak...
@Bicskei-Szó: Tehát ha már csak az az érv maradt, hogy ők tudják, akkor anyázunk egy kicsit? Maradjunk annyiban, hogy aki általános iskolában figyelt kicsit matekból, annak egyértelmű, hogy sose az a jó, ha az egyik oldalt fixen megállítod!