Egy autós anyuka, ezt írta ma este 7 után: "Látom biciklizel az új utakon. Mány felől jöttem, próbáld ki a Csabdira vezető kerékpárutat egy este, villanyfényben, nagyon klassz látvány.
Egyetlen apró kis problémája, hogy a város néhány belterületi szakaszán sincs ilyen fény :)  Mindegy. Azért remélem ez sokáig ilyen marad, most ez így nagyon jó lehet".

vilagto.jpg

Mondtam, hogy köszi akkor én indulok is,  vártam is ezt, a mozgás is jól jön és erre nagyon kíváncsi vagyok. 

Ha ezt, amit most - 15 évvel ezelőtt tudtam volna meg, akkor fiaim társaságában érkezem a helyszínre pénteken este és elmegyünk a Bánya útig meg vissza, ez is biztos. Később lehet, hogy csak a kisebbikkel. Most mindössze a bicskei Előhegy alatti eperföldig mentem az alagúton túlra és aztán vissza mányi útra, ahonnan felmentem a bal felőli korrekt világításban az első dűlőig. Az első elején már nem láttam  világítást, sem a Hegyikastélyra vezető úton, de gondolom a világításnak igazi funkciója a két közeli település közötti cajglaúton van. Amikor az Előhegyről csapattam vissza, egy láthatósági mellénnyel és fejlámpával felszerelt kerékpáros szembejött, azt gondolom, munkából tart hazafelé. A biztonság itt és így feltétlenül nagyobb. Ez az október pedig tálcán kínál még jó pár kellemes őszi estét és a kisebbek - lehet, hogy olykor lélegzetvisszafojtva fognak szemlélődni, hogy aztán 20 múlva megemlítsék a szülőknek azt az éjjeli bringázást.

ia     

alagvilag.jpg         

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása