Amikor november közepén napfényes időben a vonatra mentem, akkor vettem észre a Hősök teréről az iskola tetején a napelemeket. Amikor közöltem blogomon, nem tudtam, hogy a Szent László Iskola tetején máshol is van. De a megjelenés után pár órával már megkaptam az olvasói kommentárt: belül is van. 

 

Az általános iskola nem kapualji bejáratán a fenntartó Székesfehérvári Egyházmegye köszöni meg a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását, amit épületeinek energetikai felújítása érdekében nyújtott.  Úgy tudom, többször is pályáztak.  Az alsó kép úgy készült, hogy ma bementem a Bócz-ház felőli iskolaudvarra, onnan láttam az egyházi iskola tornatermének délkeleti tájolású tetősíkján üzemelő "helyi érdekű naperőművet". 

 

   

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása