Szia! Megköszönöm ha név és persze rendszám nélkül kiteszed. 

Van, aki újságolvasásra használja a Tesco kisgyermekesek számára fenntartott családi parkolóját!!
Ma délelőtt 10 óra után lementem a Tescoba vásárolni másfél éves gyermekemmel.
Egy fehér Focus előttem pont beállt a szabad családi parkolóba, fel is tűnt az úr egyedül tartozódik az autóban .
Mentem 2 kört de sajnos csak a parkoló végén volt már szabad hely.
Jó fél órát vásároltam, kifelé látom a Focus még mindig foglalja a családos helyet sőt az úr benne napilapot olvasgat.
A bevásárlókocsi tárolótól visszafelé vettem a fáradságot és ugyan a tízen-pár kilós gyereket cipelve nehézkesen, de lefényképeztem.
Ezt is ellenőrizhetne a rendőrség. Így is kevés helyen és nem elegendő a családi parkolók száma, bezzeg ha én rokkant helyre állnék..
Remélem eljut az illetőhöz és a továbbiakban a számára fenntartott parkolót veszi igénybe.
Főleg igy karácsony táján jobban is figyelhetnénk másokra!Üdv: név 

Egy hozzászólásunk szerint "ilyen családos parkoló nincs a Kreszben, tehát nem jogsértő, hogy ha ott áll meg, legfeljebb bunkóság". 

A Jogi Fórum örökzöld topic-ja is tartlamaz eseteket. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"ilyen családos parkoló nincs a Kreszben, tehát nem jogsértő, hogy ha ott áll meg"

Ennyi. És azon kívül, hogy tényleg bunkó dolog, nagyon sajnálatos, hogy a hölgy viszont autót vezet, de ezzel nincs tisztában (vajon mely szabályokat nem ismeri még?).
Ja még annyit hozzá, hogy mivel a Tesco csinált egy olyan parkolót, aminek speciális célt szánt, ők tudnák ellenőriztetni a biztonsági őreikkel a dolgot.
süti beállítások módosítása