Szia. Döbbenettel olvastam a perről, gratulálok, örülök, hogy te nyertél. De, kifizeti a révészt? Sajnos, minden bicskei lakos. Ne érts félre, ami jár az jár, de azt a pénzt a város érdekében is elkölthették volna. Vagy ilyen jól áll a város anyagilag, hogy még erre is telik?

Azt tudniuk kellett, legalább az ügyvédnek, hogy ezt a pert nem nyerhetik meg. Bár, az ügyvédnek így is úgy is jár a díja. Egyszerűen nem értem, mert józan ésszel fel sem fogható, hogy az önkormányzatnak ebből mi haszna lett volna? Nem volt senki, aki azt mondta volna, hogy ezt talán nem kéne? Lehet, hogy a képviselők nem is tudták? Vagy csak a "család"-hoz tartozók?
Semmiféle párt oldalon, lapban egy szót nem írtak erről. Ezek után meg már nem is fognak. Úgy gondolom, ha egy önkormányzat sértve érzi magát, az mindegyik képviselőt érinti, s mindegyikük beleegyezése kell egy per elindításához, vagy legalábbis meg kell szavaztatni. Ilyen döntésről nem olvastam és nem hallottam.
Azt sem értem, miért ez a két cikk zavarta őket, ill. azt aki ezt az egészet elindította? Ennél keményebb írásaid is voltak korábban.
Továbbá, elég kevésre becsülik magukat, ha csak 500e ft-ot ér a jóhírnevük. Tudom, valakinek ez sok pénz lenne.
Most meg a városi kasszából fizetnek, amit elkölthettek volna pl. a bácsinak tüzifára, vagy a két, gyermekeit egyedül nevelő apuka megsegítésére. De nem, mert úgy látszik a párt-, vagy a vezérhűség előrébb való még ilyen áron is. Na, de ilyen amatőr módon?! Megáll az ész! Ez a propaganda, vagy kampányfogás nem jött be. Szerencsére.

A következő már teljesen közügy. Úgy tudtam e héten hétfőig, ill. keddig a jelölteknek, ill. a pártoknak le kellett adniuk az aláírást gyűjtő jelölő íveket. Szerdán este megjelent egy hölgy és közölte, a T.Z. jelöltségéhez gyűjt aláírásokat. Volt is nála egy fideszes iv, megbízólevél, az ívek tele adattal. Én mindezeken elcsodálkozva, elmondtam, hogy egyszer már jártak itt, igaz mások, és úgy tudom, hogy az íveket már le kellett adni, sőt, a városi tévében már a jelöltek szavazólapra kerülésének sorrendjéről szóló sorsolást is bemutatták.
Fentieken meg a hölgy csodálkozott. Elmondta, ő ezekről nem tud, őt csak küldték.
Akkor most ez mi volt?!
A kérdés költői.
Ugyanakkor másokkal is megeshetett, megeshet még. A hölgynél lévő lapok tele voltak írva adattal.
Nem vagyok biztos benne, hogy ez az aláírásgyűjtés szabályos volt még.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása