Ő azt a véleményét is hozzátette, hogy nem rendőröket kellene ideküldeni, hanem kijárni, elérni azt, hogy a Bicske belső területét érintő vasútvonal mentén hangfogó kerítés épüljön ki. A közkedvelt illegális átkelőknél pedig a kerítés elemeit különösen meg kellene erősíteni és folyamatosan karbantartani.

Bicske alsón különben még mindig szalagkorlát választja el a két sínpárt. Bicskei tűzoltók, mentősök, újságírók és a bicske.info kérte nyílt levélben Tessely Zoltán polgármestert is arra, hogy oldja meg ezt az ügyet.

Tessely Zoltán nem járt sikerrel.

Egy egészségügyben dolgozó olvasónk azonban ezt mondta:

- Mindegy, hogy mi készült el és mi nem készült el a politikusok könnyelmű ígérgetéséből, a vasút nyílt pályáján átkelni életveszélyes. Senkinek nem kívánom, hogy elütött gyerekember maradványait kelljen összeszednie a sínekről, nem kívánom, hogy ezt szülőként kelljen bárkinek megélnie. Teljesen érthető és jogos a rendőri intézkedés, kár, hogy a kampányígérgetést nem büntetik még helyszíni bírsággal.

Nagy bevétel lenne - tette hozzá olvasónk.

ia

A KRESZ / Közúti közlekedés szabályai / szabályozza részben a gyalogosok közlekedésre vonatkozó szabályokat. a KRESZ 21§ /9/ bekezdés d. pontja kimondja, hogy

9) A gyalogosnak tilos

a) híd, alagút, aluljáró, felüljáró úttestjén áthaladni;

b) olyan helyen, ahol a járművekkel szemben elsőbbsége nincs, a szabad kilátást gátló akadály (nagyobb álló jármű stb.) közelében az úttestre lépni;

c) lánc-, illetőleg csőkorlátot, sorompót kinyitni, azon átmászni, alatta átbújni, illetőleg azt megkerülve elzárt területre (úttest, útszakasz, vasúti pálya stb.) lépni;

d) villamospályán közlekedni, vasúti vagy zárt villamospályán - a kiépített átkelőhelyen kívül - áthaladni;

e) autópályán (a leállósávon is) közlekedni, valamint áthaladni;

f) autóúton (a leállósávon és az útpadkán is) közlekedni, valamint útkereszteződésen kívül áthaladni;

g) az úttesten áthaladni, ha a közelben gyalogos alul- vagy felüljáró van.


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.