A bicskei háziorvos egyebek mellett a Keleti pályaudvaron és a bicskei vasútállomáson is segített.

 

Itt a hvg.hu beszélgetése.....   

"Kérték a véleményemet, válaszoltam. Azt hiszem úgy hangzott a mondat, hogy nem hallottam szír terroristáról, de már nem emlékszem pontosan".

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyon sajnálom, ha a doktor ur elhagyja mo.-o.szágot én nen vagyok a betege, de nagyon sok kisebbségitől hallottam, hogy ha nem tudták a gyógyszert a gyerekeknek kiválani Ő kiváltotta helyettük, de nem ez a kényeg, hanem az, hogy a mult hét-végén a miniszter-elnök úr azt kérdőjelezte meg, hogy a romáknak a létjogusáltságát,- idézet kb. őket valaki beengedte-idehozta?- én arra vagyok kiváncsi, hogy a menekültek és aromák után kiko övetkezik???
süti beállítások módosítása