A képet én készítettem róluk egy éve és nagyon büszke vagyok rá, mert nekem e Kismenők inkább Nagymenők.  Emlékszem, Bencét kértem meg, hogy guggoljon oda, de ő türelmet kért, Balázsért szaladt és Facebook csoportjuk főképe lett belőle. Ilyen ez a popszakma...  

De térjünk a lényegre. Örömmel értesítem a nagyérdeműt, hogy a srácok (Gerdenics Bence és Goldsmann Balázs) bejutottak a Kismenők tehetségkutató show 80 válogatottjába többszöri rostázás után.

Sajnos a 24-be egy hajszál híján nem jutottak be, a 24 válogatott már pénzjutalmat is kapott volna. 
No de nem is ez a lényeg, hanem hogy itt is kipróbálták magukat.
Ők a mi bicskei tehetségeink, akik elmentek szerencsét próbálni...
 Tilla azt mondta nekik, hogy ennyi idősen ő ezt a dalt nem tudta volna eljátszani (Eric Clapton: Tears in heaven), Ördög Nóri pedig könnybe lábadt szemmel adta át magát a zene élményének... 
Közben szerveződik az idei jótékonysági sütivásár, keresik, ki legyen a kedvezményezett. Őket javasoltam, mert kettejüknél összesítve számos olyan szempont jelen van, amiért ez szükséges lenne. A Sütivásárnak is klassz cél, hiszen kell-e annál jobb, mint zenei tehetségeket támogatni, akik még játszanak is nekünk a sütivásáron....
Süti és egy kis jam session teljesen passzol. 
GRATULÁLOK, FIÚK! A LEGJOBBAKAT!  
Izing

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása