A mai napon kézhez kaptam az ez évi gépjárműadóról szóló határozatot. Már amikor kinyitottam a borítékot meglepett, hogy nincs benne a szokásos sárga csekk. Majd ámulva és bámulva, szóhoz sem jutva, olvastam, hogy az idén átutalással kell teljesíteni a befizetést. Tehát, így nekem mint adófizető polgárnak, a bank az utalásokért költséget számít fel. Nem értem, hogy miért nem lehet sárga csekket is betenni a borítékba, és uram bocsá', a Hivatal pénztárába befizetni. Miért mindig rólunk húzzák le a járulékos költségeket? Miért nem lehet 2 lehetőségből választani? Ez engem felháborít.

Üdvözlettel
egy Bicskei Szó olvasó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása