634 triatlonista rajtolt idén a szép Nagyatádon (Somogy megye). 605 versenyző ért célba. 540 férfi közül Agyagási Ákos bicskei testnevelés tanár, úszásedző és kétszeres IronMan a 125. lett!

akosek.jpg

Tavalyi 12 óra 27 perces eredményéhez képest Agyagási Ákos 73 percet javított! Ez jelentős eredmény, bár a maximalista sportoló itt megjegyzi:

"Elégedett vagyok, de a futáson többet szerettem volna javítani".

Hogy mitől lett idén jobb, arról elmondta:

"Sok edzés van mögöttem".

Hozzátesszük: mintegy edzésképpen néhány hónapja a Keszthelyi Triatlont is teljesítette.

A virágváros Nagyatádon 1990 óta minden évben megrendezik ezt a versenyt. Az idei IronMan triatlonra Ákos párjával és a baráti házaspárral érkezett. Ákos szerint nélkülük azért nem lett volna belőle 2017-ben is IronMan, mert ő bizony a frissítésről, a pótlásról el szokott felejtkezni, de ezt idén segítői nem hagyták.

"Nélkülük rosszabb eredményem lett volna. Hozták a jeget, a frissítőt és a sótablettát. 8000 kalóriát égettem el, nagyjából a felét vittem be, jó, vannak tartalékok. Görcs-közeli állapotban is voltam a majdnem 226 km-s erőpróbán, de nyújtással, masszírozással sikerült elkerülnünk. Köszönhetően segítőimnek. A végére természetesen nagyon-nagyon elfáradtam, de az edzéseknek és társaimnak köszönhetően idén azt a végletes kimerültséget sem éreztem".

Gratulálunk minden kedves Olvasónk nevében!  

 

ia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása