Sziai! Nem tudod, a hulladékcég, az ún. Zöld Bicske Kft. miért nem tudja a megadott időben elszállítani a szelektív hulladékot? Múltkor valami gépjármű hibásodott meg, azért nem vitték el a műanyagot, és persze csak másnap közölték mailben, hogy hagyjam kint. Nyilván addigra bevittem, amikor meg jöttek, nem voltam itthon. Ma pedig kiraktam a papírt, és még mindig nem vitték el. A honlapjuk nem azért van, hogy az ilyesmit közöljék? Kezd a púpom tele lenni velük, előbb-utóbb a járási hivatalhoz fogok fordulni. 

szia , nagy bajok vannak ott az államkapitalista központosítással együtt, de az egész országban

- Hát érzékelem. �

- ezen a téren is. úgy tudom, olykor a bgsz is segít nekik beszedni

- Máshol sem vitték el?

- nekünk itt mindig elvitték. abba hiba nem volt. legfeljebb később, de nekem az mindegy. csak az a gond, ha erős szél fúj, mert akkor okosba' kell kitenni, ne vigye már az útra, a szállítóknak pedig az a lassító, ha szakad az eső vagy le van fagyva minden.   

- Hát nálunk rendszeres, és azt sem tudom, hova tudnám kocsival elvinni a papírhulladékot, mert hónapok óta gyűlik.

- MÉH-telep? Móricz Zsigmond utca. Egyébként van egy gyár, ahol a papírhulladékot újrahasznosítják. Odavitték egyszer az enyémet baráti alapon, remélem ez megmarad.      

- Oké. A szigeteket már felszámolták mindenhol a környéken.

- Azt pedig megértem. Nem arra használtuk-használták, amire kellett volna.

- Így van, de most akkor hova tudom vinni a szelektívet, ha ezek nem viszik el?

- Elviszik előbb-utóbb, ne légy pipa, fő az egészség, nem ér annyit az egész. Ha nem oldódik meg, szólj, megírjuk. 

Rendben!
EGY NAPPAL KÉSŐBB

 

- Ma sem vitték el...

- Basszus. 

- Én is ezt mondom.
Szerintem direkt engem szopatnak.

- Á dehogy, csak aláfutottál.  Írd meg a panaszod, küldd nekik és ha nem viszik el, akkor nekem küldöd.

- Már tegnap írtam nekik, de nem válaszoltak.

- Nekem régebben elég gyorsan válaszoltak, amikor egyenlegemről kérdeztem. 

- Most meg már úgy sem látják pénteken, hiába mailezek.

- Igaz.

- Mindegy, majd ami befér, berakom a kommunálisba, a maradékot meg a szomszéd elégeti a kazánban. Amúgy 2 hónapja már ez van.

- Tudod, az ebben a nagyon súlyos, hogy egy település, legalábbis az értelmesebb része, kezdi megszokni és végezni a szelektív gyűjtést, ami jó eredmény. Mire elkezd nem működni, akadozni a begyűjtés.  Miközben a központi nagy szöveg a védelem. Környezet tekintetében pedig aztán tényleg lenne mit védeni. 

- Igen. 

 - És igen, komoly problémák vannak, nem csak veled akarnak kiszúrni. egy eddig szokatlan dolog terjed a városban, ez is vélhetően a nem megfelelő szervezés miatt.
Kezd rendszeressé válni, hogy a szelektíven gyűjtött "frakciók" (papír, műanyag, zöld) hetekre ki kerülnek a házak elé, ott tárolják, hogy majd úgyis elviszik valamikor. Szerintem ezt el lehetne kerülni. A korábbi csúnya, de nagyon csúnya időszakban elterjedt, jól használható és leginkább alkalmazott gyakorlat visszahozásával, miszerint nem a naptárt kell sasolnia a népnek, hogy hónap elején, közepén, végén jönnek ekkor ezért, akkor azért, hanem pl. a hónap uccsó szerda-csütörtök  jönnek az összesért.Igen, sokkal nagyobb munka lenne egyszerre mindet bevinni, de nem is kellene minden héten körbepörögniük a várost valamely fajtájú szemétért.   Ennyi lenne. Jó alaposan meg kellene hirdetni, hogy a zsákokban-csomagokban nagyon komolyan egyféle legyen, ne vegyes, úgy elviszi a nagyon okos Bicske egy-két napon az egészet, de mindent otthagy a ház előtt, amikor a zsákokban látható mix van.   És nincs pardon. A megfelelőt szépen feltennék a kocsikra, beszállítanák és végül szépen szétválogatnák munkatársaik telephelyükön. És ha sok egyszerre a meló, meghirdethetik: 1. nap: Szent István úttól és József Attila utcától és vonalaitól jobbra eső terület. 2. nap: ezektől balra Nem? 

- De. 

- Akkor ezt ajánljuk a képviselők és a cégvezetés szíves figyelmébe. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása