Gondolatjel

Címkék: vélemény kerékpár

2017.11.04. 13:42

Ma 100 kerékpáros biztosan használta a bringaút Bicske-Tarján, de leginkább a Csabdi-Tarján szakaszon (ez Vasztélytól gyönyörű kistáj, végig az, de onnan....).

Gondolatjelként, gondolatébresztőként küldjük hírünket azoknak, akik szerint minek ide kerékpárút, tegyünk ki bicikliszámlálót, mert úgy se jön senki, valamint a semmiből vezet sehova stb. 

A cajglások között képviseltette magát korra-nemre-vallásra-származásra való tekintet nélkül mindenki és néhány autó is. Kis gépkocsizás....  A képen az látható az autó rombolása. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon szép és jó is...Egyetlen kifogásom van! No nem a Bicikli úttal kapcsolatban,ámbár hozzá köthető kis mértékben!..Én sokat vagyok a Bicske Felsőbaboshegyen,itt van egy Zártkertem!..Kb 15-20-méterre fejezték be a Kerékpár utat amely a hegyi Kastély
hoz vezet! Kérem a mi Utunkra már szinte Életveszélyes bejönni,mert annyira rossz a Műút eleje...Hogy Tengelytöréssel kell számolni ha valaki netán nem figyel!! Kérdezem én! Ivanits István! Mennyi erőbe tellett volna Kb. 2-3-talicska Aszfalttal megjavítani a Bejáratot! Egyáltalán Nézte e ezt Valaki? Avagy Érdekli ez az Önkormányzatot? Szép az Bicajút szép a Galagonyás 1-dűlőjében is! csak hát mi is Fizessük az Adót a Zártkertre,ezért Elvárnánk azt hogy Erre is Fordítson gondot az Önkormányzat! Mert ide több Autós jár ki,mivel itt van a kertünk,mint amennyi Bicajos Jár--kel a Számukra szépen megépített kerékpár Úton!! tehát Remélem e Levelem odaér ahová Céloztam!! Lesz valaki aki megnézi milyen Állapotban van a Műút széle a lehajtásnál a Dűlő utunkra!..Üdv..IVI..
Nem jártam még arra, így nem tudom, hogy tilos autóval rá menni, vagy sem? Mert, ha nem tilos, akkor nem az autóst kell hibáztatni, hanem azt a tervezőt, aki így megtervezte.
@metal: azon a szakaszon már csak azért sem tilos autóval rámenni, mert az utat mg-i út korában is használták autók, mg-i járművek. megalapozása állítólag ennek megfelelő. Biztosan van hiba a padka kivitelezésében is, de valószínűleg ezt tartalmazta a terv. Sokkal inkább a burkolat szélessége a probléma. Találkozhatott két szembejövő autó, hogy elférjenek - elhúzódtak. És az egyik a nem megfelelő tömörségű padkára futott. Nem ennyire durva padkahibák több helyen is látszanak, majd garanciában - remélem -, javítják. A hiba forrása lehet az is, hogy a padka alatti altalajból a víz most nem tud az út miatt lefolyni, sokkal lassabban szivárog el, a felázott talaj pedig nem teherbíró.
@Bicskei-Szó: Igen, pont erre gondoltam. Ha oda be lehet hajtani autóval, traktorral, akkor gondolni kell rá, hogy szemben találkoznak, és le kell húzódni. az a padka egyértelműen alkalmatlan erre.