"Péntek reggel a az úgymond fél 8-as autóbuszjáraton,ennyien voltak a buszon.

Én és a gyermekem már nem fértünk fel a Bihari utcában.

Szerencsére egy ismerős felvett és elvitt minket suliba,oviba,munkába. 

Mert ugyebár piac volt és a sokan siettek ki.

Ennyire még nem láttam tele.

És az a "vicc", hogy 7 óra 45-50 kor ér ide a 7.30-as busz, még jó hogy megértőek az iskolában. 

Gondoltam megosztom, mert péntek reggel nagyon mérges voltam

Épp hogy be lehetett csukni az ajtót. Mi ott maradtunk és még jó, hogy jött valaki kocsival, aki segített nekünk." 

- Jut eszembe,  ha működne még a megszüntetett ovi a híd közelében, odajárna az ovis gyermek?

- Hogyne. Természetesen. 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sajnos én is többször tapasztaltam, hogy eléggé szabadelvűen értelmezik a buszmenetrendet! Felháborító, hogy ez az egy buszjárat is ami van, az is ennyire hanyagul van kezelve. Véleményem szerint indokolt lenne egy rendes (iskolakezdéshez, és vonatokhoz) összehangolt menetrendű helyi buszjárat! Szerintem ez nem nagy kérés a városvezetéstől...
süti beállítások módosítása