T. MÁVDIREKT!
Szíves segítségüket kérem. Kerestem a 170 perces késésekkel kapcsolatban információt a honlapjukon, de még nem találtam. Ez a bicskei vonalon sokunkat érinthet, ezért kérem szíves tájékoztatásukat.
Tisztelettel, (...) www.bicske.blog.hu
38880922_1881699748518688_6981562587682963456_n.jpg

 

MÁVDIREKT Információ

17:54 (1 órája)

címzett: saját magam

Tisztelt Utasunk! A MÁVDIREKT részére küldött megkeresését köszönjük.  Elsősorban elnézését szeretnénk kérni az Önt ért kellemetlenségekért. Felvetésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk A vonalon a tegnapi napon biztosító berendezés hiba volt az este folyamán az illetékes kollégák elhárították a hibát. Mai napon az úton lévő járatoknál menetrendszerű a közlekedés.  Megkeresését ismételten nagyon köszönjük.

Jó utazás kívánunk járatainkon.  Molnár Anita Ügyfélkapcsolati szakelőadó 

MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt.ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - MÁVDIREKT Postacím:             H - 1426 Budapest, Pf.: 56.Székhely:              H - 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 54-60.Telefonszám:       +36 (1) 3 49 49 49;    +36 (20/30/70) 499 49 99Fax:                     +36 1 511 2093 E-mail:                 informacio@mav-start.huWeb:                    www.mavcsoport.hu

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez a pénteki volt? Biatorbágyon leszálltam (itt érkezéskor 50 perc késést írtak), és bringával előbb hazaértem Bicskére, mint bármelyik vonat megmozdult volna közben :)