Olvasónk szerint: "de azért jöttek kamionok is számolatlanul át a városon :)
Érdekes, hogy meccsek biztosítására annyi rendőr van, mint égen a csillag (bár a szabálytalan várakozás nem zavarja őket), amikor szükség lenne itt a forgalomirányításra, akkor pedig nincsenek."
Annyiban egészítenem ki, hogy ilyen alapon az a feltevés is megállhatja a helyét, hogy akik vannak, dolgozhatnak éppen eleget, csak éppen nincsenek elegen.

Jómagam a korábbi cikkben azt írtam, hogy szerencsére nem láttam kamion-konvojokat rongyolni a főutcán. Rendkívül megbízható és jó megfigyelő képességéről híres olvasónk szavai alapján  módosítom közlésem:

kb. Tisztelt, Bíróság! 13 óra előtt érkeztem a Pizzafaló teraszára egy lebbencsleves-főzelék menüre, egy pohár vízre és két gombóc fagyira. Kb. 30 perc. Tudtam, hogy a pályán baleset lehet a pesti oldalon a zajló felújítás mellett, de ottlétem idején - nem láttam a Sárközön kamionokat a különben nagyon erős forgalomban. De talán egyet sem.  A legnagyobb járművek  a buszok voltak. Szerintem akkor már (vagy akkor még?) a nagy teherautókat nem engedték be a barki bejárónál. Jól tették. 

De a neheze még hátravan. Már ami a terelést és felújítást illeti. A forgalomirányítást végzőknek is további létszám, segítség szükséges olvasóink megfigyelése szerint.   

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én is egyetértek hogy ki vannak tiltva a kamionok de ha ilyen akut esetek vannak akkor szerintem tolerálni kéne az ilyesmit.Csak bele kell gondolni a kamionosnak be van határolva a veztés idelye meg nem működne az ipari termelés bevásárló központok ha nem mennek türelmet megértést és toleranciát nekük.
@József Sándor: értelek. itt azonban nincs szó kitiltásról. tegyük fel, baleset történik az autópályán, amit éppen felújítanak. nagy a dugó. a főútvonal mentesít. jelenleg a sofőrök applikációk alapján döntenek, hogy merre menjenek. a barki kapuhoz ilyenkor forgalomirányítás kell. kamionokból kizárólag a kevés célforgalmat szabadna beengedni Bicskére, a tranzitforgalmat semmiképpen, egészen addig, amíg a mentesítő főútvonal járható, amíg ott nincs pl. baleset vagy más típusú torlódás. Az 1-es főútvonal a körforgalmi csomópont miatt állhat be baleset nélkül is egy idő után, amik láthatók az appokon a sebességek alapján. A bevezető út, a Tatai út, a Szent István út állapotáról nem is beszélve, nem hiszem, hogy a kamionkonvojok ezeknek valók. Él bennünk olyan feltételezés is, hogy sok egyéb, ettől független tényező miatt a templom öreg épületének állapotához is hozzátett a nagy teherforgalom. Ettől mentesíteni kell a települést a jövőben. Úgy értem, a konvojoktól. Alapvetően nem a kamionosok ellen születik ez a vélemény. Munkájukat tisztelem. Irányítóiknak tudnia kell, hogy a közlekedés nagy és veszélyes üzem, ahol vis maior beállhat a dugó. Azt azonban kifejezetten sajnálom, hogy a pálya bővítése és felújítása nem egy időben zajlik. Egyszer kellett volna felvonulnia az építőknek. Nem kellene az azt hiszem most épülő, vagy már kész vízelvezetőt szétverni. Mert az kuka. Nem akadályoznák a forgalmat kétszer. Ahogy látom, cég is van a szakaszon, amelyik nagy parkolót épített. Útban lesz. Majd az állam kifizeti. Van itt pénz.