Fekete Attila független jelölt

1951. tavaszán, a Nógrád megyei Nemti községben születtem. Általános iskolai tanulmányaimat a szülőfalumban, a műszaki közép- és felsőfokú tanulmányaimat Esztergomban végeztem. Vegyipari gépész üzemmérnökként szereztem diplomát. Az 1970-es években a salgótarjáni VEGYÉPSZER-nél és a nagybátonyi FŰTŐBER-nél dolgoztam, mint gépész üzemmérnök, illetve szerkesztési csoportvezető. 1980 nyarán családommal Pásztóra költöztem, ahol az Állami Gazdaság ipari üzemeinek lettem az igazgatója. A ’80-as évek második felében Pásztó Város Tanácsának elnökeként szereztem elsőszámú vezetői gyakorlatot a közigazgatásban. 1989-től különféle gazdasági társaságok ügyvezetője és gazdasági tanácsadója lettem. 1995 őszétől az ING Biztosító Társaság (volt NN) címzetes üzleti igazgatójaként dolgoztam. 2003-óta építőipari fejlesztések, képviseletével, különféle magyar cégek és önkormányzatok ingatlan- és területfejlesztési munkáiban veszek részt, mint egyéni vállalkozó. EU-s, valamint hazai pályázatok kidolgozásában is részt veszek.Két felnőtt lányom Budapesten él. Annamária kommunikációt, Anita államigazgatási jogot tanult. Párkapcsolatban élek Hollósi Elza Ilona német nyelvtanárnővel, akivel 12 éves Patrik fiát közösen neveljük. Bicskén építkezünk és reméljük, hogy az építkezést az ősz végére sikerül befejezni. Egy éve élek Bicskén, de Bicskével és annak volt polgármesterével, Szántó Jánossal már korábban kapcsolatba kerültem. Több fejlesztési kérdésben is konzultáltunk, terveztünk lépéseket, amelyek megvalósulását sajnos Ő már nem érhette meg. Ha rajtam múlhat, ezek megvalósulnak...
Szavazzon rám, ha azt akarja, hogy a város dolgai rendben menjenek!

Kovács János független jelölt

Kedves Bicskeiek! Kovács János vagyok, gépészmérnök, vállalkozó, a bicskei székhelyű Ferrotechnika tulajdonosa. Családommal Bicskén lakom.
Köztudottan a hagyományos értékekhez is ragaszkodó emberként felelősséget érzek a lakókörnyezetemért, hazánkért, a magyarságért!
Nem örököltem és nem privatizáltam, a semmiből építettem fel vállalkozásom, amely immár két évtizede ad munkát, megélhetést, jövőt - mások mellett - bicskei embereknek, és Bicskének fizet adót! Eddigi munkásságom alatt megtanultam bátran dönteni, felelősséget vállalni, csapatot építeni. Az így szerzett tapasztalataimat, kapcsolataimat ajánlom most fel a város szolgálataira. Nem vagyok politikus, de természetesen van véleményem a politikáról és a politikusokról. Álláspontom szerint városi szinten nincs helye az országos politikára jellemző ellenségeskedésnek. Itt nem törvényeket kell alkotni, hanem a várost kell közmegelégedésre működtetni. Megválasztásom esetén szándékom szerint integratív személyiségként, a szakmaiságra helyezve a hangsúlyt kívánom munkám végezni, irányítani a várost.
Meggyőződésem, hogy Bicske sikerre ítéltetett, igazi fejlődése még előttünk áll. Ám, hogy ez bekövetkezzék, össze kell fognunk. Csatlakozzon Ön is!

Mészáros András - a bicskei születésű jelölt - független jelölt

Család: Édesapám: Mészáros Árpád ny. tanár, bicskei díszpolgár. Édesanyám: néhai Mohácsy Anna tanítónő. 1953-ban születtem. Kisebb megszakításokkal Bicskén élek. Feleségem: Mészárosné Lázi Zsuzsanna, a bicskei Kossuth Zsuzsa Gyermekotthon tanára.
Gyermekeink: Villő és Ádám már adófizető dolgozók; Barna főiskolás, Dávid bicskei gimnazista.
Tanulmányok: 1976-ban végeztem el az egri Eszterházy Károly Tanárképző Főiskolát (történelem–ének-zene valamint magyar nyelv és irodalom szakon). Különféle továbbképzéseken, tanfolyamokon, közösségekben egészítettem ki képzettségemet. Angolul, németül, olaszul olvasok, fordítok, társalgok; finn (felsőfokú nyelvvizsga), észt (középfokú) nyelvtudás.
Munka: 1976-tól főként tanárként, közalkalmazottként dolgoztam vidéki és budapesti iskolákban. Jelenleg a Zsámbéki Premontrei Szakközépiskola és Szakiskola tanáraként működöm.
Vezetési és gazdasági tapasztalat: helyi képviselőség és bizottsági elnökség a bicskei önkormányzatban; három év iskolaigazgatóság Piliscsabán; a Bárczi Alapítvány működtetése 9 éve. Szakmai munkáim: Könyveim, írásaim megtalálhatók a bicskei Nagy Károly Könyvtárban.
Néhány iménti közéleti vállalásom: Az 1-es iskola és a Szt. István úti óvoda bezárása elleni tiltakozások (2003 óta több ízben). A fák védelme a Prohászka utcában és Kossuth téren; melegvíz- és ivóvízkészletek védelmezése a Póc-tető betelepítése elleni népszavazást kérő aláírásgyűjtéssel.

Tessely Zoltán FIDESZ-KDNP jelölt

1967-ben születtem Budapesten. Édasanyám református, édesapám katolikus. Engem katolikusnak kereszteltek és legjobb tudásom szerint gyakorlom is vallásomat.
Általános iskolába Martonvásáron jártam. Középiskolámat Sopronban, az Erdészeti Szakközépiskolában végeztem, ahol egy életre belém ivódott a természet, élővilágunk szeretete és tisztelete. Tanáraim a kort meghazudtoló bátorsággal mélyítették el bennem a hazaszeretetet.
Az ELTE Tanárképző Főiskola elvégzése után, a Martonvásári Művészeti Alapiskolában kezdtem pályámat, ahol a néptánc-tagozatot és az ország egyik legrangosabb gyermektáncegyüttesét vezettem. 2002-től Bicskén a Szent László Általános Iskolában biológiát, földrajzot és néptáncot tanítok. Osztályfőnök vagyok, 2005-től tagja az iskolavezetésnek. Szeretem hivatásomat, amely megtanított hogyan kell egy közösségért felelősséget vállalni.
A 2006-os önkormányzati választások óta a Fidesz bicskei képviselőcsoportjának vezetőjeként segítem Bicske képviselőtestületének munkáját. Bicskén az Oktatási, Kulturális, Vallásügyi és Civilkapcsolatok Bizottságának elnöki tisztét töltöm be, és ugyancsak tagja vagyok a Pénzügyi Bizottságnak. Megyei szinten képviselő, az Oktatási és Kulturális Bizottság, illetve az Önkormányzati és Vidékfejlesztési Bizottság tagja vagyok. 2007 decemberében Orbán Viktor elnök úr Fejér megye 7-es számú választókerülete elnökének nevezett ki. 2008 júniusában Fejér megye Kulturális Örökségének tanácsnoka lettem.
Feleségem, Ildikó pénzügyi tanácsadó, mérlegképes könyvelő. Három lányunkat: Esztert (15), Annát (5) és Borbálát (3) boldog, kiegyensúlyozott családi körülmények között neveljük.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása