Lovasi András közleménye

2010.03.16. 13:04


Nagy meglepetéssel és örömmel értesültem arról, hogy nemzeti ünnepünkön, március 15-én, Kossuth-díjat kapok. Mivel ez a magyar művészek számára adható legmagasabb állami kitüntetés, óriási megtiszteltetés ért, hiszen egy olyan műfaj képviselőjeként vehetem át viszonylag fiatalon ezt a díjat, amelyik a mai napig giccsadót fizet a termékei után (idén eltörlik végre). Köszönettel tartozom kollégáimnak, zenészbarátaimnak, de elsősorban a Kispál és a Borz volt és mai tagságának. Ez a díj természetesen az övék is, hiszen mindig velük, közösségben dolgoztam. Köszönöm a többieknek, a Kiscsillag zenekarnak, a Csík zenekarnak, a Budapest Bárnak, a Véletlen zenekarnak, akiktől szintén nagyon sokat tanultam és kaptam. Szüleimnek, családomnak. Köszönöm a rengeteg gratulációt, amit ismerőseimtől és ismeretlenektől is kaptam. Köszönöm magamnak az öltönyt, amit ez alkalomból vettem. Remélem nem fognak sokkal többen magázni.

Lovasi András

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása