Kedves Bicske Info!

Címkék: ír olvasó az

2012.05.14. 23:36

 Ha engem kérdeznek,akkor egy útbaigazító táblát hiányolok,hogy mi merre van, {'99-ben nem találtam volna el egyedül a Báderba,hogyha nem telefonálok,hogy akkor most merre?} . Az iskola elvégzése után kétszer voltam ott,és mind a kétszer csalódnom kellett,mert "csak" a malomnál kapcsoltam, hogy merre is járok. Azt nem is tudtam,hogy helyi járat is van a városban, akkor nem kellett volna a művelődési házig gyalogolnom vagy régebben az osztálytalálkozóra sem. A buszállások sincsenek egyértelműen feltüntetve, hogy ez megy mondjuk: Csabdira vagy Mányra avagy a helyi járatnak a helye hol van. A vonathoz igazodik a menetrendje? Hát a környéke sem valami vonzó és az állomás épületéről nem is beszélek. A mostani kocka helyett a régi épület sokkal jobb volt.Tudom,hogy fantasztikus zenei élet van, a Laci bácsit és a zeneiskola igazgatónőjét az Annamáriát személyesen is van alkalmam ismerni. A főtér a templomnál is nagyon szép lett és a művelődési ház is más lett, mint amire emlékszem. Szerintem nem kellene elrontani a várost már az érkezésnél!! Köszönöm,hogy meghallgattak és mint egy kívülálló elmondhattam a véleményem.

Maradok Tisztelettel:  Balogh Ibolya, Pusztaszabolcs

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása