Fizessek vagy álljak közmunkásnak? Még gondolkodom.

2012. október 14. 12.40 h, vasárnap. Bicske vasútállomás.
Gimis fiam elé kocsikáztam ki az állomásra, és mint máskor is (legutóbb több mint egy éve tettem ilyet) nem a két tucatnyi parkoló autó mellé soroltam. Egészen előre csorogtam a kerékpár tárolóig, balra húzódva a padka mellé, gondolván cca. 5 perc van érkezésig én ott simán megvárom. Példámat egy másik apuka is követte. Hiba volt! Bicske város éber rendőrei 2 perc múlva már arról tájékoztattak, hogy én bizony szabálysértést követtem el amiért büntetés jár. Közben befutott a vonat is, gyerekem érdeklődve állt. mi folyik itt? Beültettem a kocsiba (amivel addigra már arrébb álltam) és vártam sorsomra. Egy tízezres csekket kaptam, úgy ahogy sorstársam is.
Biztosan volt már hasonló helyzetben más is és várta gyerekét, szeretteit a fent említett helyen.
NE TEGYÉK!

Olvasónknak ezt a gesztusát - ha van benne kritika, ha nincs -, köszönet illeti, mert figyelmezteti autós társait, hogy a terület kifejezett rendőri ellenőrzés alatt áll. A Nagyállomáson hétköznapon az igen nagy autóbusz forgalom idején rossz helyzeteket teremt a tilosban parkolás. Ezen a vasárnapon levélírónk a forgalmi nyugalom miatt bátorodott fel, egyetlen busz, a baracskai jött-ment olvasónk ott álltában, de azt a buszt ő nem zavarta, ezért döntött az ottani várakozás mellett, amit hétköznapon véletlenül sem tenne meg. Hasonló eset, amikor éjjel a kihalt utcán nem keresed meg a zebrát, ha át akarsz menni a másik oldalra. Azért ott állt meg, mert nagy csomaggal jött a fia, s nem akarta őt cipekedve sétáltatni, cipelte aznap eleget. Véleményem szerint nem kellett volna feltétlenül megbüntetni ezt a közlekedőt, bármennyire is szükséges a központnak ez a bevétel, hanem fel kellett volna hívni a figyelmét, hogyha továbbra is itt marad, akkor szabályt sért, tehát távozzon, mert megbüntetik, most is csak azért ússza meg, mert vasárnap délben nincs útjában autóbuszoknak   - A szerk.           

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeretném megérni, hogy a rend éber őrei máshol is ennyire figyelmesek legyenek végre. Példának okáért, hogy végre ne engedjék a Spar előtti zebra közvetlen környezetében parkolni az autókat, és belátható legyen mindkét oldalról a zebra. Nem egyszer előfordult már, hogy egy hatalmas ezüst Mercedes furgon parkolt közvetlenül a zebra mellett a járdán, ráadásul úgy, hogy ha a posta felől érkezik az ember, nem látni, van-e bárki, aki lelép a kocsi mögül a zebrára.
Ugyanígy aggály, ha a parkolóból akar kifordulni valaki a Kossuth utcára, mert sokszor a rengeteg járdaszélen, zebra előtt parkol autótl nem látni semmit, szinte ki kell hajtani az útra, hogy az ember belássa az utat.
Egy szó mint száz, a bicskei rendőröknek is lehetne jobb dolguk, mint egy üres parkolóban várakozókat büntetni - ennél balesetveszélyesebb helyzetek is vannak a városban (90-100 km/h-val száguldozó barmok a Tatai úton, Zrínyi utcában, Móricz Zs. utcában, stb.).
süti beállítások módosítása