(Adravecz Attila osztotta meg ezeket a sorokat 2013. február 7-én, én pedig engedélyt kértem tőle, hogy közölhessem minálunk is. Egész családjának jó egészséget kívánunk - I.A.)

"Hadd osszam meg azt a pozitív lelki élményt, ami ma egy Igen válságos időszakban éltem meg. Édesanyám nagyon rosszul volt, szíve nem túl erős és már nem is húszéves.Szóval a tünetei alapján kihívtam az ügyeletet, ahonnan azonnal rohamkocsit riasztottak. Kettő azaz 2 perc múlva már négyen sürögtek-forogtak Anyu körül. Kiváló diagnoszta, higgadt orvos, precíz ápolók. Azon kívül, hogy a megijedt beteg és a szintén ideges családot ez a fellépés megnyugtatta, rájöttem valamire miközben néztem Őket.: Ezek az emberek nem csak a munkájukat szeretik hanem az embereket is! A mai pörgős világban amikor a szenny,az erőszak, a pénz és élvhajhászász ömlik ránk jó volt megérezni az embertársi szeretet és a felelősség tudatot egymás iránt! Nagyon köszönöm ennek a négy embernek, hogy mindent megtettek azért hogy anyám szállítható állapotba került! A JÓ ISTEN ÁLDJON MEG MINDEN MENTŐST!!!"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az Országos Mentőszolgálat ma délutáni közleménye: "Egy 75 éves férfi életét mentette meg az Országos Mentőszolgálat egyik szabadnapos gépkocsivezetője. Az idős férfi összeesett Szolnok közterületén, légzése, keringése leállt. A munkából hazafelé tartó bajtársunk, Sarkadi Gábor éppen megitta a reggeli kávéját, kilépett az ajtón és látta, ahogy a férfi összeesett. Gondolkodás nélkül a segítségére sietett és nem csupán riasztotta a mentőket, hanem kiérkezésükig életben tartotta. A helyszínre percek alatt megérkező esetkocsi folytatta a beteg újraélesztését, majd sikeres reanimációt követően intubálva, lélegeztetve, stabil keringéssel kórházba szállította.
Gratulálunk Gábornak és az ellátásban résztvevő esetkocsi személyzetének, a betegnek pedig mihamarabbi gyógyulást, felépülést kívánunk!"
süti beállítások módosítása