Goldsmann Balázs kérdéseimre adott válasza:

Szia!
igazából az egész egy tehetségkutató miatt készült - mégpedig a Vál-Völgyi Zsúr miatt.
A zene úgy készült, hogy először megkerestem a The Loner backing track-jét, tehát csak a dal alapját gitár nélkül.
Felvettem a dalt és már csak pár dolog volt hátra.
Eljött a mai nap azaz 2017.04.30
a forgatás.
elmentünk Vértesboglárra ahol apukám és egy kollégája kamerázott. körülbelül 7 kameraszemszögből lett véve. 2 óra alatt megvoltunk de sokat vitáztunk melyik helyen vegyük fel és felvettük 2 helyen. Még ott volt húgom és Edina is.
Rendben megvan a sok felvétel. Most jött a legnehezebb rész számomra. a Vágás, illesztgetés. Tudniillik nekem ez volt a legelső önálló videókészítésem. soha nem láttam és nem is csináltam még ilyet. 3 és fél óra alatt meg is lettem vele. és egyből felraktam YouTube-ra. hosszú nap volt ez a mai 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása