A bicskei Pintér Patrik Martin, a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója 8000 azaz  nyolcezer  versenyző közül a Nagy Diák Rendszerváltoztató Teszt első helyezettje lett.  Gratulálunk!    

120088669_3411954492199655_3513677932983559672_n.jpg

Patrik így válaszolt kérdésünkre: "A történet röviden: még április környékén töltöttem ki egy tesztet amit teljesen véletlenül találtam, aztán el is feledkeztem róla. Végül szeptember elején szóltak, hogy középdöntőbe jutottam. Itt is volt egy kérdéssor, amin 13. lettem (12-en jutnak döntőbe), de valaki nem tudta vállalni a szereplést, így végül én is részt vehettem, és a helyszíni vetélkedőn sikerült megnyernem a versenyt, és ezzel együtt egy berlini utazást a járvány utánra. Ez egy rendszerváltást felölelő kvízsorozat volt, és talán épp emiatt, de a médiaérdeklődés erősebb lett, mint számítottam rá. Meghívtak az M1 reggeli műsorába, és a Karc FM-be is egy-egy beszélgetésre.
Alább küldök egy linket, itt kicsit "szebben" és részletesebben leírják a történetet." 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása