Huszonhat gyerek és 7 felnőtt alkotta kis csapatunk izgatottan szállt le a buszról. Várták idén mit tartogat számukra a tábor. Rövid lepakolás után már Hernádi Zoltán Sensei tartott technikai edzést. Vacsora után egy láda gyümölcssel kedveskedett nekünk. Reggel Metzger mester tartott egy rövid de intenzív reggeli erőnléti edzést. Gyors reggeli és indulás a belvárosba. A „jégkorszak” kiállítást néztük meg, majd tömegközlekedéssel mentünk tovább a Vasúttörténeti parkba, ahol elfogyasztottuk a magunkkal vitt bőséges ebédet. A hatalmas gőzmozdonyok tiszteletet parancsolóan álltak, de hamar színes programok mutatták meg, hogy a vasutasok élete kemény de érdekes és vidám kalandokkal teli munka. Itt egy pici vasúton tettünk meg pár kört, de hajtányozhattunk és egy dízelmozdony vezérlő állásába is feljuthattunk, hogy vezethessük. Irány vissza a táborba, ahol meleg vacsora várta a fáradt csapatot. Este egy DVD filmet néztünk meg, ami után nem kellett altató. Reggel ismét egyórás edzés 7.-től, amit Németh Ádám Sempai tartott. A délelőtti edzésen apukája mutatott egy-két jó küzdelmi szituációt. Ebéd után két Sin Ken Do mester csiszolta a kardkezelésünket. Vacsora után irány a Westend City Center, ahol a WALL-E című filmet néztük meg. Szép esti sétával mentünk vissza a Moszkva térre, majd onnan tömegközlekedéssel a táborba.

Reggel Szajka Róbert Sensei többszörös világbajnok tartott egy minden izmot, átmozgató edzést. Reggeli után Sensei Lutring Richárd tartott előadást. „Ami ma legjobban veszélyezteti a fiatalokat.”- címmel a drog, és az alkohol használatából eredő bűncselekmények, és egyéb más törvénybe ütköző cselekedetekről szólt. Majd kötetlen beszélgetésbe torkollt és bárki kérdezhetett Richárdtól, aki főállásban hivatásos rendőrtiszt. A következő mester nagy örömmel jött közénk. Illyés Gyula 5. danos judós és Európa Bajnoki 4., hozta magával egy nagy tudású barátját, Ledényi Leventét, aki többek között Hadfi Dánielnek nyújtott segítséget a pekingi olimpiára való felkészülésben. Magasfokú és technikailag hasznos dolgokat tanítottak, kimondottan a mi versenyzési rendszerünket szemelőtt tartva. Hatalmas tapssal köszöntük meg a fárasztó, de remek hangulatú tréninget. Délután volt a katarzis hisz Szajka Sensei küzdelmi edzése volt a legkimerítőbb. Mindenki megízlelhette a Mester öklét és küzdhetett vele. Majd záró akkordként egy harci csapatjátékkal csikarta ki minden résztvevő maradék energiáját. Ez alatt egy kedves szülő, Hegedűs Imre egy hatalmas bográcsban főzött csülkös mangalica disznó pörköltet. Az esti tábortűz körül a faházak kis lakói dalban és paródiában adták vissza a tábor egy-egy pillanatát. Megörvendeztetve ezzel magukat és az estre eljött szülőket, barátokat, támogatókat. Ez után jött a finom bográcsos vacsora és a bicskei CBA üzlet jóvoltából mindenki ajándékot kapott. Késő estig tartott a táborzáró. Reggel elgyötört tagokkal állt sorba a csapat, hogy minden idők legfárasztóbb reggeli tréningjén legyen túl. Ám ehelyett egy kellemes vonatozás következett a gyermekvasúton. Mikorra visszaért a kis mozdony húzta szerelvény megjött a busz is. Az útirány szeretett városunk, és otthonunk.

Egy embert próbáló 5 napon voltunk túl, ahol a csapat összecsiszolódott. Volt, hogy az elfáradt kicsiket nyakukba vették a nagyok, és a kirándulás alatt egymás kezét fogva közlekedtünk, nehogy bárki is lemaradjon. A felnőtt segítők szinte egyfolytában támogatták a sikeres lebonyolítást és mindig volt egy kedves mosoly, egy bátorító szó, mikor kellett.

Köszönet az Önkormányzatnak, hogy pályázatával támogatta rendezvényünket. Továbbá a port.hu–nak, Hajdu Csillának, Karácsonyi Henriettének, Piros Bélának, s mind azoknak, akik segítettek a tábor megszervezésében, lebonyolításában. Higgyék el megérte.

Metzger Antal
DHKSE elnök

Az edzőtáborban készült képek megtekinthetők a fotóalbumban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.