Jó hír helyett rossz

2009.01.29. 00:29

De itt valami nem stimmel! Már csak kisebb kupac szemetet láttam, de az füstölgött, égett. Megdörzsöltem álmos szemeimet, de még mindig ugyanazt láttam. Megörültem, hogy elvitték már a többit. Fényképezőgépemmel kikerülve a füstöt, közeledtem oda, ahol idáig szemét volt. Hatalmas boldogság töltötte el szívemet, mert erről írtam a Bicskei Életnek, talán olvasták. Máris azon töprengtem, mi legyen a jó hír címe, amit ki is találtam, de csak akkor árulom el és írom cikkbe, ha valóságosan elviszik a szemetet! Mert sajnos ezt a jó hírt későbbre kell halasztanom. Bizony minden úgy állt, mint régebben, kivéve azt az egy-két új szeméthegyet, ami utolsó arrajártamkor még nem volt ott. Még a fényképezéstől is elment a kedvem. Pedig attól ritkán szokott. Búsan leültem biciklimre, s most már csak azon gondolkodtam, mi legyen a rossz hír címe. Remélem, hogy mihamarabb elviszik a szemetet. Ezúton szeretném felajánlani segítségemet a hulladék felpakolására, arra a jó pár teherautóra mely elviszi/elvinné a szemetet a helyére. Mert annak itt helye nincs.

Izing Máté, Szent László Általános Iskola 7. osztály

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása