Mit jelent az ön számára az amatőr labdarúgás?

Szinte mindent, hiszen huszonhárom éve űzöm amatőr szinten. Természetesen ez számomra több mint hobbi, de jó kikapcsolódás a fárasztó munka után. És a legfontosabb, hogy Bicskén remek a közösségi élet, ami csak megerősít abban, hogy még érdemes futballozni néhány évig.

Eddigi pályafutásából melyik teljesítményére a legbüszkébb?

Korábban Etyeken futballoztam, ahol előfordult, hogy a kiesés ellen küzdöttünk, de volt, mikor egyszerű középcsapatként szerepeltünk, mégis mindig húsz-huszonöt gólig jutottam. Ebben a szezonban eddig 24 meccsen 24 gólt rúgtam.

Ön szerint mivel érdemelte ki a hónap góllövője elismerést?

Áprilisban nagyon jól ment a játék, minden bajnokin betaláltam az ellenfél kapujába. A tavaszi idényben 10 mérkőzés közül csak kettőn nem szereztem gólt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása