- A szeretteimnek is az lenne a legjobb, ha nem élnék - mondta a képviselő, aki megyei képviselősége okán lapunknak évek óta minden esetben rendelkezésre áll a megkeresésre. A kórházból már hazaszállított Lengyel Zoltán azt mondta, a szüleinek, a gyermekeinek és a párjának sem akar szomorúságot okozni, s nem kívánja az előmenetelüket akadályozni, a legegyszerűbb, ha ő meghal. Az MDF-frakcióban helyet foglaló képviselőt az enyingi körzetben választották meg egyéni mandátummal a Fidesz színeiben, ám körülötte megsűrűsödött a levegő, amikor az ismert okból a rendőrséggel került vitába, majd perbe.

- Az első fokú bírói ítélet elmarasztalt, s tudom, hogy másodfokon jóváhagyják azt - adta konkrét okát tettének Lengyel Zoltán. - A vádirat tele van hazugságokkal, koholmányokkal, s hiába tiltakozom ellene. Azt állítják, hogy én dulakodtam a rendőrökkel, pedig ez nem igaz, ők támadtak meg engem, az ítéletben ezt hozták fel ellenem mégis terhelő bizonyítékként. Én ezt nem tudom feldolgozni, s úgy döntöttem, inkább megölöm magam. Nincs tervem, nem tudom, mitévő legyek, ezt a megoldást tartottam helyesnek, a párom azonban keresett, nem talált, s riasztotta a szomszédokat. Külön költöztem tőle, éppen azért, hogy az ő életét se akadályozzam a hamarosan megszülető ítélettel. Hittem a független igazságszolgáltatásban, de csalódtam. Ha elítélnek, az utolsó húsz évem válik semmivé, hiábavalóvá lesz, amiért annyit dolgoztam. Fogalmam sincs, merre tovább. Megmentettek, de mivégre - mondta egyszerűen a képviselő.

Lengyel Zoltán búcsúlevelet is írt, azt azonban nem találja, nyoma veszett. Nem emlékszik semmire, a kórházi ágyon tért magához. Nem büszke arra, amit tett, hangsúlyozta, de a kétségbeesés és az aggodalom miatt nem látott más kiutat, mint eldobni az életét.

Forrás: fmh.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása