"Sajnos olyan rossz anyagi helyzetben van Ivád, hogy most azzal tudom segíteni a falu túlélését, ha a polgármesterséget nem főállásban, hanem társadalmi megbízatásban látom el. Nehéz döntés volt, de meghoztam. Ennek megfelelően munkát keresek.

Végzettégeim: Marketing-reklám, Művelődésszervező, Politológus. 10 évet dolgoztam korábban a reklámszakmában, főként a média részlegen. 7 éve vagyok polgármester, ennek megfelelő vezetői tapasztalatokat szereztem, és jelentős kapcsolati tőkére tettem szert. Tárgyalóképes angol nyelvtudással rendelkezem. Jogosítványom van.

A polgármesterséget társadalmi megbízatásban tovább viszem, de az ügyek intézését megoldom úgy, hogy azokat este, illetve hétvégeken tudjam ellátni (+havonta egy nap szabadság a testületi ülések miatt), így a leendő munkavégzésemet ez nem befolyásolja.

Főként budapesti munkát keresek, természetesen a családdal együtt odaköltözünk. Kérlek benneteket, hogy ne ajánljatok mlm rendszerű dolgokat! Ismertek, nagyjából tisztában vagytok a képességeimmel, az eddigi tevékenységeimmel, ezek tudatában, ha tudtok valamilyen lehetőségről, akkor kérlek értesítsetek!

Köszi Ivády Gábor"

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása